Εξαγορά ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μισό δισ. ευρώ θα επενδύσουν οι Ιταλοί

Η αναβάθμιση των σιδηροδρομικών υποδομών βρίσκονται σε εξέλιξη. Στα μέσα Νοεμβρίου αναμένεται να παραδοθεί το νέο τμήμα της γραμμής, ανάμεσα σε Τιθορέα και Λιανοκλάδι, και με την οποία η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκης θα μειωθεί κατά μία ώρα και θα γίνεται σε 4,5 ώρες.

Επίσης, την άνοιξη του 2018 αναμένεται να ολοκληρωθεί το έργο αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη, που μαζί με την αντιμετώπιση της καθίζησης της σιδηροδρομικής γέφυρας στο Γαλλικό Ποταμό, η εμπορευματική κίνηση από τη Θεσσαλονίκη προς την ΠΓΔΜ θα αυξηθεί σημαντικά.

Μόνο για την εξυπηρέτηση φορτίων της Cosco κινούνται 36 τρένα το μήνα, ενώ αύξηση των δρομολογίων έχουμε και με τα φορτία για τον Διαδριατικό Αγωγό (ΤΑΡ). Από πλευράς εμπορικών δρομολογίων της Cosco, μόνο το 2016 διακινήθηκαν, από το λιμάνι Νέου Ικονίου προς Κεντρική Ευρώπη, 211 τραίνα με 7.579 containers.

H ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει ήδη ανακοινώσει και τις ηλεκτρονικές της υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό. Οι επιβάτες των τρένων θα μπορούν να εκδίδουν εισιτήριο μέσω του κινητού τηλεφώνου, από οποιοδήποτε σημείο, ακόμη και δέκα λεπτά πριν από την αναχώρησή τους. Επίσης, μέσω της νέας εφαρμογής για android, οι επιβάτες θα μπορούν να αποθηκεύουν τα εισιτήριά τους σε εφαρμογές πορτοφολιού, σε μορφή passbook, τα οποία θα είναι διαθέσιμα ακόμη και όταν βρίσκονται εκτός σύνδεσης.

Από το τέλος Σεπτεμβρίου περιμένουμε να είναι διαθέσιμη η εφαρμογή έκδοσης εισιτηρίων για τους επιβάτες που χρησιμοποιούν συσκευές οι οποίες λειτουργούν με λειτουργικό IOS. Ο έλεγχος των εισιτηρίων σταδρομολόγια από και προς Θεσσαλονίκη, θα γίνεται στο τρένο με νέες συσκευές και θα υπάρχει δυνατότητα έκδοσης εισιτηρίου από κλειστούς σταθμούς και πάνω στο τρένο, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.

Η οριστικοποίηση της συμφωνίας με τους Ιταλικούς Σιδηροδρόμους για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι και η αιτία της σημερινής κινητοποίησης των εργαζομένων στους Ελληνικούς Σιδηροδρόμους, με 24ωρη απεργία και συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το κτίριο του ΟΣΕ, στην οδό Καρόλου 1-3, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη. Οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες συνολικά εκφράζουν την αντίθεσή τους με την ιδιωτικοποίηση δημοσίων φορέων στον τομέα των μεταφορών και έχουν εξαγγείλει μια σειρά από κινητοποιήσεις.

Εξαιτίας της απεργίας στους σιδηροδρόμους δεν πραγματοποιούνται ούτε τα δρομολόγια του μετρό στο τμήμα από Δουκίσσης Πλακεντίας έως και το αεροδρόμιο, ενώ, οι εργαζόμενοι στο Μετρό και στο τραμ έχουν κηρύξει στάση εργασίας, από τις 9 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας, σε ένδειξη αλληλεγγύης στους συναδέλφους τους.

Ο Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κωστής Χατζηδάκης, για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Δεν ξέρω αν ο κ. Τσίπρας και ο κ. Σπίρτζης οδηγήθηκαν στην υπογραφή της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με χαρά ή με… δάκρυα στα μάτια.

Διότι δεν ήταν μόνο αντίθετοι στην ιδιωτικοποίηση της εταιρείας ως Aντιπολίτευση, αλλά έκαναν και ό,τι μπορούσαν επί μια διετία για να καθυστερήσουν μια σχεδόν ολοκληρωμένη διαδικασία από την προηγούμενη Kυβέρνηση.

Ο κ. Σταθάκης μας κατηγορούσε ότι ήμασταν έτοιμοι να ξεπουλήσουμε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 300.000.000 ευρώ – που είχε ανακαλύψει ο ίδιος – ενώ σήμερα η συμφωνία υπογράφηκε με 45.000.000 ευρώ!

Εν πάση περιπτώσει, τόσο η Νέα Δημοκρατία, όσο κι εγώ προσωπικά, που είχα ξεκινήσει τη συγκεκριμένη διαδικασία, είμαστε ικανοποιημένοι διότι με την πώληση στην TRENITALIA, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να ανέβει κατηγορία στην Ευρώπη.

Eλπίζουμε ότι δεν θα βρεθεί και πάλι ένας σύμβουλος του πρωθυπουργού να στείλει και τους Ιταλούς εκεί που έστειλε την Eldorado Gold o κ. Καρανίκας.». 


Πηγή: news247.gr


Το avatonpress.gr είναι ανεξάρτητο ενημερωτικό site και στηρίζεται μόνο σε σας. Κάνοντας κλικ στις διαφημίσεις μας βοηθάτε να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας! Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!

Σχολίασε κι εσύ!