Ο Υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης Δ. Παπαδημητρίου επισκέφθηκε το Δήμαρχο Δ. Δεμουρτζίδη και το Κέντρο Ενημέρωσης και Υποστήριξης Δανειοληπτών Δήμου Παύλου Μελά

- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ –
Ο Υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης Δ. Παπαδημητρίου επισκέφθηκε το Δήμαρχο Δ. Δεμουρτζίδη και το Κέντρο Ενημέρωσης και Υποστήριξης Δανειοληπτών Δήμου Παύλου Μελά

Τον Υπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης, Δημήτρη Παπαδημητρίου υποδέχθηκε
το απόγευμα της Δευτέρας 11 Σεπτεμβρίου ο Δήμαρχος Δημήτρης Δεμουρτζίδης, στο
Κέντρο Ενημέρωσης και Υποστήριξης Δανειοληπτών (ΚΕΥΔ) Δήμου Παύλου Μελά, που ξεκίνησε τη λειτουργία του από τις 4 Σεπτεμβρίου στο Δημαρχείο Παύλου Μελά, Καραολή και Δημητρίου 1 (3ος όροφος).
Ο Υπουργός που συνοδεύονταν από  τον Ειδικό Γραμματέα Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους, Φώτη Κουρμούση και το Βουλευτή Α΄ Θεσσαλονίκης Αλέξανδρο Τριανταφυλλίδη, ξεναγήθηκε στους χώρους του Κέντρου, που αποτελεί μια περιφερειακή υπηρεσία της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους (ΕΓΔΙΧ), και είναι το ένα από τα τρία ΚΕΥΔ που λειτουργούν στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης (τα άλλα δύο στους Δήμους Θεσσαλονίκης και Κορδελιού – Ευόσμου).
Ο Δήμαρχος Δημήτρης Δεμουρτζίδης σκιαγράφησε τα κοινωνικά χαρακτηριστικά της περιοχής των δυτικών συνοικιών, με πολλαπλά στοιχεία κοινωνικοοικονομικής υποβάθμισης και ιδιαίτερα του Δήμου Παύλου Μελά που κατατάσσεται στους Δήμους με την υψηλότερη συγκέντρωση μακροχρόνια ανέργων, σε σχέση με το μέσο όρο σε επίπεδο χώρας και εντάσσεται στους 17 πρώτους Δήμους στην Ελλάδα, ως θύλακας υψηλής ανεργίας και εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι το προσωπικό του  Κέντρου Ενημέρωσης και Υποστήριξης Δανειοληπτών (ΚΕΥΔ) Δήμου Παύλου Μελά θα συνδράμει ώστε οι πιο ευάλωτοι από τους πολίτες και οι πληγείσες μικρές επιχειρήσεις να βρουν λύσεις. Παράλληλα ενημέρωσε και για τις ενέργειες της Διοίκησής του, ώστε άμεσα το ΚΕΥΔ Παύλου Μελά να στεγαστεί σε χώρο της περιοχής των Αμπελώνων Σταυρούπολης.
Ο Υπουργός Δημήτρης Παπαδημητρίου εξέφρασε την ικανοποίησή του από τη λειτουργία του ΚΕΥΔ Παύλου Μελά αλλά και την έναρξη λειτουργίας του ΚΕΥΔ Δήμου Θεσσαλονίκης που νωρίτερα είχε εγκαινιάσει ο ίδιος, τονίζοντας ότι αυτό που προσδοκά είναι οι επιχειρήσεις που είναι υπερχρεωμένες αλλά βιώσιμες, να μπορέσουν να επανενταχθούν στο αναπτυξιακό πρόγραμμα της χώρας και παράλληλα, μέσω διαδικασιών, να έχουν πρόσβαση στο δανεισμό με στόχο τη βιωσιμότητά τους.
Ο Φώτης Κουρμούσης,  Ειδικός Γραμματέας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους, τόνισε ότι τα Κέντρα Εξυπηρέτησης και Υποστήριξης Δανειοληπτών θα συμβάλουν καθοριστικά στην αντιμετώπιση της μεγάλης παραπληροφόρησης που υπάρχει σε σχέση με τα «κόκκινα δάνεια», θα παρέχουν λεπτομερή, έγκυρη ενημέρωση και υποστήριξη σε όλους, ενώ για άτομα που ανήκουν στις ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού, που πιθανώς δεν έχουν είτε τις γνώσεις είτε τα χρήματα για να απευθυνθούν συγκροτημένα στην τράπεζα, προβλέπονται ειδικές διαδικασίες.
Με μία αίτηση από τα συγκεκριμένα άτομα, τα ΚΕΥΔ θα μπορούν να παράσχουν ειδικό, δικηγόρο, οικονομολόγο κτλ., ο οποίος θα πραγματοποιεί είτε μαζί τους είτε για λογαριασμό τους τις απαραίτητες διαδικασίες μέχρι τη ρύθμιση.
Η εξυπηρέτηση γίνεται κατόπιν προγραμματισμένης συνάντησης και μετά από επικοινωνία με την Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους (Ε.Γ.Δ.Ι.Χ.) στο τηλέφωνο 213.212.57.30.
Από τη Διοίκηση του Δήμου Παύλου Μελά παρέστησαν στη σημαντική συνάντηση οι Αντιδήμαρχοι Όλγα Μυρίδου, Χαρά Αμανατίδου, Στέφανος Βάρφης, Κώστας Πάντσης, ο  Εντεταλμένος Σάκης Λαζαρίδης και υπηρεσιακά στελέχη της Διεύθυνσης Σχεδιασμού, Ανάπτυξης και Χρηματοδοτικών Προγραμμάτων του Δήμου Παύλου Μελά.




ΠΟΥ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ τα Κέντρα Ενημέρωσης και Υποστήριξης Δανειοληπτών (ΚΕΥΔ)
Κέντρα Ενημέρωσης και Υποστήριξης Δανειοληπτών (ΚΕΥΔ) θα λειτουργήσουν στους παρακάτω 30 Δήμους: Αθηναίων, Ζωγράφου, Ηλιούπολης, Αμαρουσίου, Χαλανδρίου, Περιστερίου, Γλυφάδας, Καλλιθέας, Αχαρνών, Φυλής, Πειραιά, Θεσσαλονίκης, Παύλου Μελά, Κορδελιού - Ευόσμου, Αλεξανδρούπολης, Καβάλας, Βέροιας, Σερρών, Κοζάνης, Ιωαννιτών, Λάρισας, Βόλου, Χαλκιδέων, Πατρέων, Αγρινίου, Κορινθίων, Καλαμάτας, Ρόδου, Ηρακλείου και Χανίων.
Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για δομή που εγκαινιάσθηκε τον περασμένο Μάρτιο από τον υπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης, Δημήτρη Παπαδημητρίου, στο πλαίσιο της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ τα Κέντρα Ενημέρωσης και Υποστήριξης Δανειοληπτών (ΚΕΥΔ)
Απευθύνονται σε μισθωτούς δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, ελεύθερους επαγγελματίες, μικροέμπορους, μικροεπιχειρηματίες, αγρότες και εργάτες, σε άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες (προβλήματα υγείας, ΑΜΕΑ οικονομικά αδύναμους), ανέργους.
Το προσωπικό αυτό θα αμείβεται μέσω των κεφαλαίων που διατίθενται από το ΕΣΠΑ, ενώ για τον πολίτη η υπηρεσία θα είναι εντελώς δωρεάν.

ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ τα Κέντρα Ενημέρωσης και Υποστήριξης Δανειοληπτών (ΚΕΥΔ)
- Ενημερώνουν τους δανειολήπτες ως προς τα δικαιώματά τους σε σχέση με τις οφειλές τους προς τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, εξυπηρετούμενων ή μη ιδιωτικών δανείων.
- Παρέχουν στους δανειολήπτες συμβουλές διαχείρισης των δανειακών τους υποχρεώσεων λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες ατομικές συνθήκες - ιδιότητες (ζητήματα υγείας, ανεργίας, κ.ά.).
- Μεσολαβούν, κατόπιν αιτήσεων των δανειοληπτών, και συνδιαλέγονται με τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα προκειμένου να επιτευχθεί συμφωνία ρύθμισης διακανονισμού της πληρωμής των οφειλών των αιτούντων από εξυπηρετούμενα ή μη ιδιωτικά δάνεια.
- Παρακολουθούν και παρεμβαίνουν, κατόπιν αιτήσεως των δανειοληπτών, για λογαριασμό τους ώστε να προσαρμόζουν ή να τροποποιούν τις συμφωνίες σε περίπτωση νέων δεδομένων για τον δανειολήπτη που ανατρέπουν τον αρχικό σχεδιασμό της αποπληρωμής.
- Υποστηρίζουν και καθοδηγούν τους δανειολήπτες στην κατάρτιση οικογενειακών και ατομικών προϋπολογισμών που βοηθούν στην τήρηση των συμφωνηθέντων με τις τράπεζες ρυθμίσεων - διακανονισμών πληρωμής και οφειλών τους.
- Παρέχουν εξειδικευμένη συμβουλευτική στους οφειλέτες που υπάγονται στον Κώδικα Δεοντολογίας για την Εξωδικαστική Επίλυση Διαφοράς.
- Ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης που στοχεύουν στην καλλιέργεια συνετής καταναλωτικής συμπεριφοράς και κουλτούρας συνεργασίας.
- Πληροφόρησης που στοχεύει στην έγκαιρη παρέμβαση για άτομα ευάλωτα στην υπερχρέωση λόγω οικονομικών παραγόντων όσο και για άτομα που αντιμετωπίζουν ξαφνικές δυσχέρειες.
- Εκπαίδευσης και στοχευμένης επιμόρφωσης που στοχεύουν στη γενική και ειδική πρόληψη αντίστοιχα.
- Υποστήριξης που αφορά και την παροχή συμβουλών για τη διαχείριση χρεών στο πλαίσιο αιτήματος του ενδιαφερομένου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους (Ε.Γ.Δ.Ι.Χ.) και τη λειτουργία των Κέντρων Ενημέρωσης και Υποστήριξης Δανειοληπτών (Κ.Ε.Υ.Δ.), στο  http://www.keyd.gov.gr/  



Το avatonpress.gr είναι ανεξάρτητο ενημερωτικό site και στηρίζεται μόνο σε σας. Κάνοντας κλικ στις διαφημίσεις μας βοηθάτε να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας! Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!

Σχολίασε κι εσύ!