Ο Σάββας Αναστασιάδης ξαναρωτά τον Υπουργό Παιδείας ,Έρευνας και Θρησκευμάτων για τις κενές θέσεις εκπαιδευτικών στα ελληνικά σχολεία του Εξωτερικού

Ο Αναστασιάδης ξαναρωτά τον Υπουργό Παιδείας ,Έρευνας και Θρησκευμάτων για τις κενές θέσεις εκπαιδευτικών στα ελληνικά σχολεία του Εξωτερικού

Νέα Ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Γαβρόγλου, κατέθεσε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Σάββας Αναστασιάδης για τις κενές θέσεις εκπαιδευτικών στα ελληνικά σχολεία του Εξωτερικού.

 

Ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας ζητά από τον υπουργό Παιδείας «πειστικές και ξεκάθαρες απαντήσεις» για τις  ενέργειες που προτίθεται να προβεί, ώστε να στελεχωθούν άμεσα τα ελληνικά σχολεία Εξωτερικού με τους απαραίτητους εκπαιδευτικούς, εάν έχει μεριμνήσει ώστε να έχουν εξασφαλιστεί τα απαραίτητα κονδύλια,

εάν αναγνωρίζει την σπουδαιότητα που έχει η γνώση της ελληνικής Γλώσσας από τα παιδιά των ομογενών μας και πότε θα εξηγήσει τι ακριβώς εννοούσε όταν δήλωνε πως «αυτό είναι ένα θέμα που θα το λύσει η ομογένεια»
Αναλυτικά η ερώτηση του κ. Αναστασιάδη:
Ε Ρ Ω Τ Η Σ Η- 344/12.10.2017

Προς:
Τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Θέμα:

Ελληνόγλωσσα σχολεία εξωτερικού και εκπαιδευτικοί
  Σύμφωνα με δημοσιεύματα στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο, ανοικτές επιστολές προς τον Υπουργό Παιδείας απέστειλαν η Πρόεδρος της ελληνικής κοινότητας Παρισιού και Περιχώρων Σέτα Θεοδωρίδου, και ο Σύλλογος Γονέων της Γαλλίας διαμαρτυρόμενοι για τα «σχολεία που υπολειτουργούν, με 7 εκπαιδευτικούς για 498 μαθητές»  στην ευρύτερη περιοχή της Γαλλικής πρωτεύουσας.
Σε άλλη επιστολή της Κοινότητας Παρισιού και περιχώρων και  των Συλλόγων γονέων των ΤΕΓ Arago και Queneau, με ημερομηνία 9 Οκτωβρίου 2017 μεταξύ άλλων αναφέρουν στον Υπουργό Παιδείας ότι «οι ήδη υπάρχοντες εκπαιδευτικοί, σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου φροντίζουν για την όσο το δυνατόν καλύτερη διαχείριση της χαώδους αυτής κατάστασης».
Μάλιστα επισημαίνουν ότι «για να λειτουργήσουν τα τμήματα, οι τάξεις είναι αναγκαστικά μικτές και συμπεριλαμβάνουν μαθητές 4 γνωστικών επιπέδων ελληνομάθειας και 4 χρόνων ηλικιακής διαφοράς».
Εξάλλου, και οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων σε Γερμανία και Βρυξέλλες, έχουν γνωστοποιήσει επίσης με επιστολές τους στο Υπουργείο Παιδείας προβλήματα επάνδρωσης των ελληνικών σχολείων χωρίς να λάβουν και οποιαδήποτε απάντηση.
Ο πρόεδρος της Συνομοσπονδίας Γονέων και Κηδεμόνων Γερμανίας Αθανάσιος Κήπας δηλώνει σε δημοσιογραφικό όργανο ότι «πέρσι λόγω των ελλείψεων, ορισμένα τμήματα ελληνικής γλώσσας στη Γερμανία δεν λειτούργησαν καθόλου!» ενώ κάνει γνωστό ότι στις 15 Οκτωβρίου οι σύλλογοι γονέων θα πραγματοποιήσουν γενική συνέλευση προκειμένου να λάβουν αποφάσεις για τις περαιτέρω κινήσεις τους.

Εξάλλου, σε άλλη επιστολή προς το υπουργείο Παιδείας των Συλλόγων Γονέων Ελληνικών Λυκείων Αννόβερου, Κολωνίας, Μονάχου, Μπίλεφελντ, Νυρεμβέργης, Ντόρτμουντ, Ντύσσελντορφ, Στουτγκάρδης, Φρανκφούρτης επισημαίνονται και τα εξής:

«… τα κενά παραμένουν, τα σχολεία μας ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ και τα ερωτηματικά μας γιγαντώνονται για το αν ο Υπουργός Παιδείας θέλει να υπάρχουν αυτά τα σχολεία ή όχι».
«Μέχρι στιγμής έχουν αναρτηθεί οι αποσπάσεις 15 καθηγητών, ενώ για την περιοχή ευθύνης του Συντονιστή Βερολίνου παρόλο που χρειάζονται πλέον των 30 καθηγητών έχουν αποσπαστεί μέχρι τώρα 10. Όπως αντιλαμβάνεται ο καθένας μας με τους ρυθμούς αυτούς ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ να έρθει εδώ στην Γερμανία ο αναγκαίος αριθμός καθηγητών μέσα στο χρονικό περιθώριο που Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΟΤΙ ΘΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΑΣ!!»

Εξάλλου, σύμφωνα με δηλώσεις στον Τύπο του προέδρου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Αμιγούς Ελληνικού Σχολείου Βρυξελλών, Αργύρη Μαμμή, αντίστοιχο πρόβλημα αντιμετωπίζουν και τα 120 παιδιά στις Βρυξέλλες.

«Πάντα υπήρχαν καθυστερήσεις στις αποσπάσεις ωστόσο φέτος είναι πρωτοφανής ο αριθμός των ελλείψεων. Έχουν καταγραφεί συνολικά 8 κενά. Την περασμένη χρονιά πάντως, είχαμε μείνει 7 ολόκληρους μήνες χωρίς μαθηματικό» τονίζει ο κ. Μαμμής.

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1.      Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί, ώστε να στελεχωθούν άμεσα τα ελληνικά σχολεία Εξωτερικού με τους απαραίτητους εκπαιδευτικούς;
2.      Εάν έχει μεριμνήσει ώστε να έχουν εξασφαλιστεί τα απαραίτητα κονδύλια;
3.      Αναγνωρίζει την σπουδαιότητα που έχει η γνώση της ελληνικής Γλώσσας από τα παιδιά των ομογενών μας;
4.      Πότε θα εξηγήσει τι ακριβώς εννοούσε όταν δήλωνε πως «αυτό είναι ένα θέμα που θα το λύσει η ομογένεια»;
            Πέμπτη 12η Οκτωβρίου 2017                           
Ο Ερωτών Βουλευτής

   Σάββας Ι. Αναστασιάδης

Νέα Ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Γαβρόγλου, κατέθεσε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Σάββας Αναστασιάδης για τις κενές θέσεις εκπαιδευτικών στα ελληνικά σχολεία του Εξωτερικού.

 

Ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας ζητά από τον υπουργό Παιδείας «πειστικές και ξεκάθαρες απαντήσεις» για τις  ενέργειες που προτίθεται να προβεί, ώστε να στελεχωθούν άμεσα τα ελληνικά σχολεία Εξωτερικού με τους απαραίτητους εκπαιδευτικούς, εάν έχει μεριμνήσει ώστε να έχουν εξασφαλιστεί τα απαραίτητα κονδύλια,

εάν αναγνωρίζει την σπουδαιότητα που έχει η γνώση της ελληνικής Γλώσσας από τα παιδιά των ομογενών μας και πότε θα εξηγήσει τι ακριβώς εννοούσε όταν δήλωνε πως «αυτό είναι ένα θέμα που θα το λύσει η ομογένεια»
Αναλυτικά η ερώτηση του κ. Αναστασιάδη:
Ε Ρ Ω Τ Η Σ Η- 344/12.10.2017

Προς:
Τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Θέμα:

Ελληνόγλωσσα σχολεία εξωτερικού και εκπαιδευτικοί
  Σύμφωνα με δημοσιεύματα στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο, ανοικτές επιστολές προς τον Υπουργό Παιδείας απέστειλαν η Πρόεδρος της ελληνικής κοινότητας Παρισιού και Περιχώρων Σέτα Θεοδωρίδου, και ο Σύλλογος Γονέων της Γαλλίας διαμαρτυρόμενοι για τα «σχολεία που υπολειτουργούν, με 7 εκπαιδευτικούς για 498 μαθητές»  στην ευρύτερη περιοχή της Γαλλικής πρωτεύουσας.
Σε άλλη επιστολή της Κοινότητας Παρισιού και περιχώρων και  των Συλλόγων γονέων των ΤΕΓ Arago και Queneau, με ημερομηνία 9 Οκτωβρίου 2017 μεταξύ άλλων αναφέρουν στον Υπουργό Παιδείας ότι «οι ήδη υπάρχοντες εκπαιδευτικοί, σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου φροντίζουν για την όσο το δυνατόν καλύτερη διαχείριση της χαώδους αυτής κατάστασης».
Μάλιστα επισημαίνουν ότι «για να λειτουργήσουν τα τμήματα, οι τάξεις είναι αναγκαστικά μικτές και συμπεριλαμβάνουν μαθητές 4 γνωστικών επιπέδων ελληνομάθειας και 4 χρόνων ηλικιακής διαφοράς».
Εξάλλου, και οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων σε Γερμανία και Βρυξέλλες, έχουν γνωστοποιήσει επίσης με επιστολές τους στο Υπουργείο Παιδείας προβλήματα επάνδρωσης των ελληνικών σχολείων χωρίς να λάβουν και οποιαδήποτε απάντηση.
Ο πρόεδρος της Συνομοσπονδίας Γονέων και Κηδεμόνων Γερμανίας Αθανάσιος Κήπας δηλώνει σε δημοσιογραφικό όργανο ότι «πέρσι λόγω των ελλείψεων, ορισμένα τμήματα ελληνικής γλώσσας στη Γερμανία δεν λειτούργησαν καθόλου!» ενώ κάνει γνωστό ότι στις 15 Οκτωβρίου οι σύλλογοι γονέων θα πραγματοποιήσουν γενική συνέλευση προκειμένου να λάβουν αποφάσεις για τις περαιτέρω κινήσεις τους.

Εξάλλου, σε άλλη επιστολή προς το υπουργείο Παιδείας των Συλλόγων Γονέων Ελληνικών Λυκείων Αννόβερου, Κολωνίας, Μονάχου, Μπίλεφελντ, Νυρεμβέργης, Ντόρτμουντ, Ντύσσελντορφ, Στουτγκάρδης, Φρανκφούρτης επισημαίνονται και τα εξής:

«… τα κενά παραμένουν, τα σχολεία μας ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ και τα ερωτηματικά μας γιγαντώνονται για το αν ο Υπουργός Παιδείας θέλει να υπάρχουν αυτά τα σχολεία ή όχι».
«Μέχρι στιγμής έχουν αναρτηθεί οι αποσπάσεις 15 καθηγητών, ενώ για την περιοχή ευθύνης του Συντονιστή Βερολίνου παρόλο που χρειάζονται πλέον των 30 καθηγητών έχουν αποσπαστεί μέχρι τώρα 10. Όπως αντιλαμβάνεται ο καθένας μας με τους ρυθμούς αυτούς ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ να έρθει εδώ στην Γερμανία ο αναγκαίος αριθμός καθηγητών μέσα στο χρονικό περιθώριο που Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΟΤΙ ΘΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΑΣ!!»

Εξάλλου, σύμφωνα με δηλώσεις στον Τύπο του προέδρου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Αμιγούς Ελληνικού Σχολείου Βρυξελλών, Αργύρη Μαμμή, αντίστοιχο πρόβλημα αντιμετωπίζουν και τα 120 παιδιά στις Βρυξέλλες.

«Πάντα υπήρχαν καθυστερήσεις στις αποσπάσεις ωστόσο φέτος είναι πρωτοφανής ο αριθμός των ελλείψεων. Έχουν καταγραφεί συνολικά 8 κενά. Την περασμένη χρονιά πάντως, είχαμε μείνει 7 ολόκληρους μήνες χωρίς μαθηματικό» τονίζει ο κ. Μαμμής.

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1.      Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί, ώστε να στελεχωθούν άμεσα τα ελληνικά σχολεία Εξωτερικού με τους απαραίτητους εκπαιδευτικούς;
2.      Εάν έχει μεριμνήσει ώστε να έχουν εξασφαλιστεί τα απαραίτητα κονδύλια;
3.      Αναγνωρίζει την σπουδαιότητα που έχει η γνώση της ελληνικής Γλώσσας από τα παιδιά των ομογενών μας;
4.      Πότε θα εξηγήσει τι ακριβώς εννοούσε όταν δήλωνε πως «αυτό είναι ένα θέμα που θα το λύσει η ομογένεια»;
            Πέμπτη 12η Οκτωβρίου 2017                           
Ο Ερωτών Βουλευτής

   Σάββας Ι. Αναστασιάδης


Το avatonpress.gr είναι ανεξάρτητο ενημερωτικό site και στηρίζεται μόνο σε σας. Κάνοντας κλικ στις διαφημίσεις μας βοηθάτε να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας! Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!

Σχολίασε κι εσύ!