Apple: Ένα βήμα πριν την εξαγορά του Shazam

Αναφορές θέλουν την Apple να ολοκληρώνει έως τη Δευτέρα μια συμφωνία για την εξαγορά του Shazam έναντι 400 εκατομμύριων δολαρίων.

 

Ενώ το Spotify φαίνεται να κερδίζει όλο και περισσότερο στο παιχνίδι της διαδικτυακής μουσικής διασκέδασης η Apple κάνει τη δική της κίνηση για να κερδίσει το παιχνίδι στις μουσικές υπηρεσίες. Σύμφωνα με αναφορές του TechCrunch η εταιρεία είναι πολύ κοντά στην απόκτηση του Shazam, της δημοφιλούς εφαρμογής που επιτρέπει την αυτόματη αναγνώριση οποιουδήποτε τραγουδιού, τηλεοπτικής εκπομπής ή ταινίας σε δευτερόλεπτα, ακούγοντας μόνο ένα μικρό ηχητικό δείγμα ή οπτικό κομμάτι. Οι πηγές της τεχνολογικής ιστοσελίδας λένε ότι η συμφωνία κλείνει και υπογράφεται αυτές τις μέρες ενώ πρόκειται να ανακοινωθεί τη Δευτέρα (αν και αυτό είναι κάτι που θα μπορούσε πάντα να αλλάξει την τελευταία στιγμή).

 

Με την εξαγορά μιας εφαρμογής σαν το Shazam, η Apple θα μπορούσε να επωφεληθεί στο έπακρο χάρη στην τεχνολογία αναγνώρισης την οποία χρησιμοποιεί η εταιρεία. Aν και τα αποτελέσματα που έφερνε το Shazam πάντα περιείχαν το ανάλογο link στο iTunes και η Siri μπορούσε να αναγνωρίσει ένα τραγούδι όταν τη ρωτούσες, τώρα η Apple θα «γλυτώσει» από τα ποσά που έπρεπε να πληρώνει στο Shazam, για να στέλνει τους ακροατές να αγοράσουν το σχετικό περιεχόμενο από το μαγαζί της Apple. Βέβαια, το Shazam σε στέλνει μόνο στο iTunes, στέλνει και στο Spotify και στο Google Play Music (πάνω από 1 εκατομμύριο clicks την ημέρα), οπότε κανένας δεν μπορεί να είναι σίγουρος για το πώς θα λειτουργεί το νέο Shazam εάν εξαγοραστεί από την Apple.

 

Ένα ακόμη σημαντικό πλεονέκτημα για την Apple είναι η τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) του Shazam το οποίο, πριν μερικούς μήνες, λάνσαρε τα Shazam Codes με τα οποία οι χρήστες μπορούν να σκανάρουν περιοδικά, βιβλία, αφίσες στο δρόμο, διαφημίσεις και στη συνέχεια να βλέπουν παρουσιάσεις των προϊόντων που ψάχνουν. Το Shazam ξεκίνησε το 1999, πολύ πριν ξεκινήσουν οι όμορφες ημέρες των εφαρμογών, σαν μια υπηρεσία που λειτουργούσε μέσω SMS - αρχικά, το όνομά της ήταν 2580, από τον αριθμό που έπρεπε να στείλεις το μήνυμα στην Αγγλία για να έχεις πρόσβαση στην υπηρεσία. Από εκείνες τις πρώτες μέρες, έχει εξελιχθεί σε μια εταιρεία με πολλές παραλλαγές του βασικού προϊόντος της, όπως το Artists που επιτρέπει στους οπαδούς να βλέπουν τι «σαζαμάρουν» οι αγαπημένοι τους καλλιτέχνες.

 

 

 


Πηγή: www.lifo.gr


Το avatonpress.gr είναι ανεξάρτητο ενημερωτικό site και στηρίζεται μόνο σε σας. Κάνοντας κλικ στις διαφημίσεις μας βοηθάτε να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας! Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!

Σχολίασε κι εσύ!