Καλύτερα αλλά και ακριβότερα τα αεροδρόμια


Η αναβάθμιση των υποδομών στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που διαχειρίζεται η Fraport θα συνοδευτεί με αύξηση των αεροπορικών τελών από 13 ευρώ ανά επιβάτη, που ισχύει σήμερα, έως τα 18,5 ευρώ, όπως προβλέπει η σύμβαση παραχώρησης. Η προαναγγελία έγινε χθες από τον Αλεξάντερ Τσινέλ, διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, κατά την ενημέρωση των δημοσιογράφων στο περιθώριο της θεμελίωσης του νέου αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης.
«Η σύμβαση προβλέπει ότι η αύξηση συνδέεται με την υλοποίηση των έργων σε κάθε αεροδρόμιο χωριστά και αυτό είναι ένα κίνητρο για την ολοκλήρωσή τους» ενημέρωσε και πρόσθεσε ότι οι συζητήσεις με τις αεροπορικές εταιρείες θα ξεκινήσουν τον Νοέμβριο με προοπτική να ισχύσουν από 1η Απριλίου.
Σημείωσε ότι από τις διαπραγματεύσεις θα εξαρτηθεί η τελική αύξηση, από την οποία το 40% θα παει στο Δημόσιο με τη μορφή φόρων και διαβεβαίωσε ότι το ύψος των τελών θα καθοριστέι από τα ανταγωνιστικά αεροδρόμια της ευρύτερης περιοχής.
Η αρχή θα γίνει από Χανιά, Καβάλα και Ζάκυνθο, όπου τα έργα ολοκληρώνονται στο τέλος του χρόνου. Μέσα στο 2019 θα ακολουθήσουν Σκιάθος, Ακτιο και Σάμος, ενώ το αεροδρόμιο της Ρόδου θα είναι έτοιμο τον Δεκέμβριο.
Το προγραμμα των επεμβάσεων θα κλείσει η Μύκονος στα τέλη του 2020. Ο Αλεξάντερ Τσινέλ ενημέρωσε ότι οι προβλέψεις για την αεροπορική κίνηση ήταν για 5%, αλλά στην πράξη διαμορφώθηκε στο 10,3%, με αποτέλεσμα η εταιρεια να αναπροσαρμόζει τα επενδυτικά πλάνα της για έργα ύψους 400 εκατ. ευρώ.
Σε σχέση με το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης ανακόινωσε ότι η Lufthansa, που είχε αποχωρήσει πριν από μια πενταετία, επιστρέφει με απευθείας πτήσεις προς Φρανκφούρτη, ενώ σχεδιάζει δρομολόγια για Μόναχο και Ντίσελντορφ.
Η Aegean προγραμματίζει απευθείας πτήσεις προς Τελ Αβίβ και η Ryanair θα διατηρήσει τον χειμώνα τα δρομολογια προς Μπολόνια και Νυρεμβέργη.
Ο επικεφαλής της Fraport δέχτηκε πολλές ερωτήσεις γιατί το κτίριο στη Θεσσαλονίκη δεν θα έχει φισούνες. Διευκρίνισε ότι πρόκειται για ακριβή επένδυση, ύψους ενός εκατ. ευρώ για κάθε εγκατάσταση, που θα επηρεάσει τα αεροπορικά τέλη και ανέφερε ότι δεν έχει υποβληθεί σχετικό αίτημα από εταιρείες ή φορείς της Θεσσαλονίκης.
Ενημέρωσε, τέλος, ότι η εταιρεία διεκδίκησε από το Δημόσιο αποζημιώσεις 60 εκατ. ευρώ για ελλείψεις που εντοπίστηκαν σε ορισμένα αεροδρόμια. Η διαιτησία τής επιδίκασε 27 εκατ. ευρώ, αλλα έχει υποβάλει ένσταση.

Πηγή: www.efsyn.gr


Το avatonpress.gr είναι ανεξάρτητο ενημερωτικό site και στηρίζεται μόνο σε σας. Κάνοντας κλικ στις διαφημίσεις μας βοηθάτε να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας! Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!

Σχολίασε κι εσύ!