H Formula 1 έκανε θραύση το 2018 -Εφτασε τους 490,2 εκατομμύρια θεατές
Το brand της Formula 1 έχει εκτοξευθεί πλέον σε παγκόσμιο επίπεδο.
Και το κοινό της ολοένα μεγαλώνει, άρα και τα περιθώρια κέρδους για την Liberty Media η οποία έχει αναλάβει τη διεύθυνση της μεγάλης γιορτής του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού. Και μετά τον πρώτο απολογισμό της για το 2018, τα συμπεράσματα που προκύπτουν αναδεικνύουν ότι το προϊόν ενδιαφέρει ολοένα και περισσότερους ανθρώπους σε όλο τον πλανήτη και η Formula 1 μπαίνει σε νέες χώρες, νέες αγορές και... μεγαλώνει. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Liberty Media...
Διαβάστε την συνέχεια στο economistas.gr
Και το κοινό της ολοένα μεγαλώνει, άρα και τα περιθώρια κέρδους για την Liberty Media η οποία έχει αναλάβει τη διεύθυνση της μεγάλης γιορτής του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού. Και μετά τον πρώτο απολογισμό της για το 2018, τα συμπεράσματα που προκύπτουν αναδεικνύουν ότι το προϊόν ενδιαφέρει ολοένα και περισσότερους ανθρώπους σε όλο τον πλανήτη και η Formula 1 μπαίνει σε νέες χώρες, νέες αγορές και... μεγαλώνει. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Liberty Media...
Διαβάστε την συνέχεια στο economistas.gr
Πηγή: www.iefimerida.gr