Έλεγχοι για παραβατικότητα και παράνομη διαμονή στη χώρα. Ελέγχθηκαν 113 άτομα και 9 οχήματα και έγιναν 3 συλλήψεις
Αστυνομικοί έλεγχοι για την αντιμετώπιση της παραβατικότητας και τον εντοπισμό ατόμων που διαμένουν παράνομα στην ελληνική επικράτεια
Η Διεύθυνση Αλλοδαπών Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο υλοποίησης επιχειρησιακού σχεδιασμού για την πρόληψη και την καταστολή της παραβατικότητας, αλλά και την ενίσχυση του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών, απογευματινές ώρες χθες (22-06-2026) έως πρώτες πρωινές ώρες σήμερα (23-06-2026), πραγματοποίησε στοχευμένη δράση. Διενεργήθηκαν έλεγχοι στην περιοχή πέριξ του Ιερού Ναού Παναγίας Χαλκέων, στις ευρύτερες περιοχές της πλατείας Αριστοτέλους, της αγοράς Βλάλη, της οδού Εγνατίας, καθώς και σε περιοχές του Δήμου Αμπελοκήπων – Μενεμένης, κατά τους οποίους:
- Ελέγχθηκαν (113) άτομα και (9) οχήματα,
- Προσήχθησαν (15) άτομα και
- Συνελήφθησαν (3) εξ’ αυτών για παράβαση του Νόμου περί αλλοδαπών.
Οι δράσεις και οι έλεγχοι θα συνεχιστούν σε διάφορες περιοχές του Νομού.
Έλεγχοι για την αντιμετώπιση του παρεμπορίου γύρω από λαικές αγορές. Δώδεκα συλλήψεις και πρόστιμα ύψους 33.000 ευρώ συνολικά
Στοχευμένοι έλεγχοι στο πλαίσιο αντιμετώπισης του παρεμπορίου σε παρυφές λαϊκών αγορών
Η Διεύθυνση Αστυνομίας Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο καταπολέμησης του παρεμπορίου, έχει συγκροτήσει και λειτουργεί Ειδική Ομάδα Παρεμπορίου, η οποία σε συνεργασία με αστυνομικούς των κατά τόπων Αστυνομικών Τμημάτων και την Δημοτική Αστυνομία του Δήμου Θεσσαλονίκης, διενεργούν στοχευμένους ελέγχους, κυρίως σε χώρους όπου παρουσιάζεται έντονη αγοραστική κίνηση, όπως στις παρυφές λαϊκών αγορών, με αποκλειστική αποστολή την πάταξη του φαινομένου.
Ειδικότερα, κατά το χρονικό διάστημα από 15 έως 21-06-2026, σε λαϊκές αγορές στις περιοχές Ανάληψης, Χαριλάου, Ξηροκρήνης και Βούλγαρη, καθώς και στην ευρύτερη περιοχή της Νέας Παραλίας:
- Ελέγχθηκαν (558) άτομα,
- Συνελήφθησαν (12) εξ΄αυτών,
- Επιβλήθηκαν (34) διοικητικά πρόστιμα ύψους (33.000) ευρώ συνολικά,
- Σχηματίστηκαν (14) δικογραφίες για παράνομη άσκηση υπαίθριου εμπορίου και
- Εντοπίστηκαν και κατασχέθηκαν (3.200) προϊόντα παρεμπορίου.
Οι έλεγχοι για την αντιμετώπιση του παρεμπορίου συνεχίζονται με αμείωτη ένταση.
Δυναμική η φετινή συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη BEYOND Expo 2026
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονία ενισχύει το ρόλο της ως κόμβος καινοτομίας, τεχνολογίας και ψηφιακού μετασχηματισμού:
Δυναμική η φετινή συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη BEYOND Expo 2026
Τον σημαντικό ρόλο της Κεντρικής Μακεδονίας ως κόμβου καινοτομίας, τεχνολογίας και ψηφιακού μετασχηματισμού ανέδειξε η φετινή συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη BEYOND Expo 2026, τη διεθνή έκθεση καινοτομίας και τεχνολογίας, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα (17-19 Ιουνίου 2026), στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo. Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε δυναμικά, μέσω της Αντιπεριφέρειας Ψηφιακής Διακυβέρνησης, με δικό της εκθεσιακό περίπτερο και με ένα ενδιαφέρον πρόγραμμα πολυθεματικών συζητήσεων.
Το περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας αποτέλεσε για ακόμη μία φορά σημείο συνάντησης του οικοσυστήματος καινοτομίας, φέρνοντας κοντά επιμελητήρια, θεσμικούς φορείς, εκπροσώπους της δημόσιας διοίκησης, επιστήμονες, καθηγητές, ερευνητές, ερευνητικά κέντρα, τεχνολογικές επιχειρήσεις και φορείς από όλη τη χώρα. Στις εκδηλώσεις συμμετείχαν περισσότεροι από 30 ομιλητές, ενώ οι συμμετέχοντες και επισκέπτες ξεπέρασαν τους 500.
«Η συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη BEYOND Expo 2026 ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία και ανέδειξε τη δυναμική που δημιουργείται όταν η δημόσια διοίκηση, η επιχειρηματικότητα, η έρευνα και η τεχνολογία συναντώνται στο ίδιο τραπέζι. Ευχαριστούμε θερμά όλους τους ομιλητές, τους συμμετέχοντες, τους καθηγητές, τους ερευνητές, τους εκπροσώπους φορέων, τα επιμελητήρια και τις επιχειρήσεις που συνέβαλαν στην επιτυχία αυτής της προσπάθειας. Συνεχίζουμε με όραμα, στρατηγική και προσήλωση, ώστε η Κεντρική Μακεδονία να ενισχύσει τον ρόλο της ως κόμβος καινοτομίας, τεχνολογίας και ψηφιακού μετασχηματισμού», δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Ψηφιακής Διακυβέρνησης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Νίκος Τζόλλας.
Οι θεματικές συζητήσεις που διεξήχθησαν στο πλαίσιο της παρουσίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη BEYOND Expo 2026 κάλυψαν ένα ευρύ φάσμα σύγχρονων ζητημάτων: Από τα ανοιχτά δεδομένα για τις πόλεις και το Quantum Computing, μέχρι την υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης από τις επιχειρήσεις, την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων, τη διασύνδεση της καινοτομίας με την επιχειρηματικότητα και την αξιοποίηση της υπολογιστικής ισχύος από την ερευνητική και ακαδημαϊκή κοινότητα. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε επίσης στη βιοπληροφορική, στο πρωτοποριακό σύστημα τεχνητής νοημοσύνης AlphaFold και στις εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στη βιομοριακή έρευνα και στην υγεία.
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συνεχίζει να επενδύει στην τεχνολογία, στην εξωστρέφεια και στη διασύνδεση της γνώσης με την παραγωγή, επιβεβαιώνοντας τον ρόλο της ως στρατηγικού εταίρου του οικοσυστήματος καινοτομίας της χώρας.
Το Μετρό έρχεται. Η Καλαμαριά ετοιμάζεται! Πρόσκληση συμμετοχής σε δράση στην Πλαστήρα
Το Μετρό φτάνει στην Καλαμαριά και μία νέα διαδρομή
ανοίγεται για την πόλη μας.
Όμως η επόμενη στάση δεν είναι μόνο ένας σταθμός. Είναι η
πόλη όλων μας. Είναι οι γειτονιές μας. Είναι οι δρόμοι που περπατάμε
καθημερινά. Είναι το παραλιακό μας μέτωπο, το μπαλκόνι της Καλαμαριάς στη
θάλασσα.
Γι’ αυτό ξεκινάμε από την Ν. Πλαστήρα.
Καλούμε μικρούς και μεγάλους, πολίτες, συλλόγους, φορείς και
εθελοντικές ομάδες να πάρουμε πινέλα και μπογιές και να ενώσουμε δυνάμεις σε
μια συμβολική δράση καθαρισμού των μουτζούρων και των συνθημάτων, δίνοντας ξανά
χρώμα και φροντίδα σε έναν από τους πιο όμορφους δημόσιους χώρους της πόλης
μας.
Γιατί οι μεγάλες αλλαγές δεν έρχονται μόνο με τα μεγάλα
έργα. Έρχονται όταν οι άνθρωποι μιας πόλης αποφασίζουν να γίνουν μέρος τους.
Ας κάνουμε μαζί το πρώτο βήμα.
Ας υποδεχτούμε το Μετρό με μια Καλαμαριά πιο καθαρή, πιο
φωτεινή και πιο όμορφη.
Η επόμενη στάση είναι η συμμετοχή.
Η επόμενη στάση είναι η φροντίδα.
Η επόμενη στάση είναι μια Καλαμαριά που μας αξίζει.
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 25/6 ΣΤΙΣ 19.00 ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΟΔΩΝ
Ν.ΠΛΑΣΤΗΡΑ & ΜΙΑΟΥΛΗ
Δ. Ωραιοκάστρου: Παιδιά δημιούργησαν λαχανόκηπους σε παιδικούς σταθμούς
Δ. Ωραιοκάστρου: Παιδιά δημιούργησαν λαχανόκηπους σε παιδικούς σταθμούς
Λαχανόκηπους σε αυλές τριών δημοτικών παιδικών σταθμών
δημιούργησαν τις προηγούμενες ημέρες νήπια με την βοήθεια των παιδαγωγών και
των γονιών τους. Οι λαχανόκηποι έγιναν στο πλαίσιο των περιβαλλοντικών δράσεων
που διοργάνωσε ο Δήμος Ωραιοκάστρου σε συνεργασία με την ΚοινΣΕπ Ecoroutes.
Ειδικότερα, οι λαχανόκηποι δημιουργήθηκαν στον Α’
Βρεφονηπιακό Σταθμό Ωραιοκάστρου (εντός
ΟΑΕΔ) και στον Β’ Παιδικό Σταθμό Ωραιοκάστρου (Παιδόπολη) από τα παιδιά και
τους παιδαγωγούς, ενώ στον ΣΤ’ Παιδικό Σταθμό Μελισσοχωρίου φτυάρια και τσάπες
έπιασαν και οι γονείς των παιδιών και φύτεψαν εκτός από λαχανικά, δέντρα και
αρωματικά φυτά.
«Διοργανώσαμε αυτές τις όμορφες βιωματικές δράσεις στους παιδικούς σταθμούς του Δήμου μας, για να έρθουν τα παιδιά κοντά στη φύση, να μάθουν να φυτεύουν και να δημιουργούν. Με χαμόγελο και συνεργασία δημιουργήσαμε μικρούς σχολικούς κήπους στις σχολικές αυλές, δίνοντας στα παιδιά την ευκαιρία να γνωρίσουν τον κύκλο της ζωής των φυτών, τη φροντίδα και την αξία του περιβάλλοντος σε συνεργασία με την ομάδα Ecoroutes», τόνισε η αντιδήμαρχος Παιδείας, Προσχολικής Αγωγής και Δια Βίου Μάθησης, Ευαγγελία Δρόσου.
Πρόσθεσε πως η οικολογική συνείδηση καλλιεργείται από μικρή
ηλικία με πράξεις, παιχνίδι και αγάπη για τη φύση και εξέφρασε τις ευχαριστίες
της στο εκπαιδευτικό προσωπικό των δημοτικών παιδικών σταθμών, στους γονείς και
στα παιδιά που συμμετείχαν με χαρά στις δράσεις.
Κ. Μάλαμα : Απεργάζεται η κυβέρνηση σενάρια για πυρηνική χωροθέτηση σε Θράκη και Νότια Εύβοια;
Κ. Μάλαμα : Απεργάζεται η κυβέρνηση σενάρια για πυρηνική χωροθέτηση σε Θράκη και Νότια Εύβοια;
Κοινοβουλευτική ερώτηση προς το σύνολο των συναρμόδιων Υπουργείων κατέθεσε η Κυριακή Μάλαμα σε σχέση με τα άκρως ανησυχητικά σενάρια που είδαν το φως της δημοσιότητας σε σχέση με την προετοιμασία πυρηνικής χωροθέτησης σε Θράκη και Νότια Εύβοια.
Όπως επισημαίνεται στην ερώτηση, η πυρηνική ενέργεια δεν αποτελεί απλή τεχνική επιλογή. Εγείρει κρίσιμα ζητήματα ασφάλειας, σεισμικότητας, χωροθέτησης, περιβαλλοντικής προστασίας, διαχείρισης πυρηνικών αποβλήτων, πολιτικής προστασίας, κόστους, θεσμικής εποπτείας και κοινωνικής συναίνεσης.
Η Θράκη αποτελεί περιοχή με ιδιαίτερη γεωπολιτική, περιβαλλοντική, παραγωγική και διασυνοριακή σημασία. Η Νότια Εύβοια έχει ήδη βρεθεί στο επίκεντρο μεγάλων ενεργειακών σχεδιασμών και έχει σηκώσει δυσανάλογα βάρη στο όνομα της ενεργειακής μετάβασης.
Στο πλαίσιο αυτό η Κυριακή Μάλαμα απευθύνει ένα κεντρικό ερώτημα : Έχει υπάρξει οποιαδήποτε θεσμική επικοινωνία ή ενημέρωση κυβερνητικών ή κρατικών φορέων με συγκεκριμένες εταιρείες ή με άλλους φορείς του χώρου της πυρηνικής ενέργειας;
Επιχειρησιακή δράση αστυνομικών στο Δήμο Θεσσαλονίκης. Έλεγχοι σε ανηλίκους για παραβατικότητα και κατανάλωση αλκοόλ
Ειδική επιχειρησιακή δράση αστυνομικών της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων στο Δήμο Θεσσαλονίκης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της παραβατικότητας των ανηλίκων και την αποτροπή τους από κατανάλωση αλκοολούχων ποτών
Από την Υποδιεύθυνση Προστασίας Ανηλίκων της Διεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Θεσσαλονίκης σχεδιάστηκε ειδική επιχειρησιακή δράση για την πρόληψη της παραβατικότητας των ανηλίκων και την αποτροπή κατανάλωσης αλκοολούχων ποτών από αυτούς, η οποία υλοποιήθηκε απογευματινές/βραδινές ώρες χθες (21-06-2026), στο παραλιακό μέτωπο του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Στο πλαίσιο της δράσης ελέγχθηκαν συνολικά (82) άτομα, εκ των οποίων (72) ανήλικοι και (9) καταστήματα.
Σκοπός ήταν η συλλογή στοιχείων και η χαρτογράφηση της κίνησης ανηλίκων που ενδεχομένως εμπλέκονται σε περιστατικά παραβατικότητας, καθώς και η αποτροπή κατανάλωσης αλκοολούχων ποτών από αυτούς.
Τα στοιχεία που συλλέγονται θα αποτελέσουν αντικείμενο αξιολόγησης, αξιοποίησης και διερεύνησης για το σχεδιασμό στοχευμένων δράσεων σε περιοχές όπου διαπιστώνεται συσσώρευση περιστατικών ανήλικης παραβατικότητας.
Ανάλογες εξορμήσεις θα συνεχιστούν στο πεδίο της πρόληψης και αντιμετώπισης του φαινομένου της νεανικής εγκληματικότητας.
Πρόγραμμα “Παιδί και θάλασσα / αθλοπαιδιές 2026” από την Αντιδημαρχία Αθλητισμού του δήμου Αμπελοκήπων - Μενεμένης
Το πρόγραμμα «Παιδί και θάλασσα / αθλοπαιδιές 2026» πραγματοποιείται και φέτος από την Αντιδημαρχία Αθλητισμού του Δήμου Αμπελοκήπων-Μενεμένης. Οι εγγραφές γίνονται μέσω της πλατφόρμας Demos365 https://demos365menemeni.intellisoft.gr/. Για πληροφορίες (θα βρείτε στο τέλος του Κανονισμού) και βοήθεια σχετικά με την εγγραφή σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Γραφείο Αθλητισμού και Νέας Γενιάς, Δημοτικό Στάδιο Αμπελοκήπων «Κ. Καραμανλής» τηλέφωνο 2310725775, 2310727775 και ώρες: 8.30 -14.00.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Τα μέλη που επιθυμούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα «Παιδί και θάλασσα / αθλοπαιδιές» πρέπει να εγγραφούν έγκαιρα. Ανεξάρτητα από τις ημερομηνίες που έχουν ανακοινωθεί για τη διάρκεια εγγραφών, υπάρχει περίπτωση να καλυφθούν οι θέσεις και πριν τη λήξη τους. Γι’ αυτό προτείνεται η έγκαιρη εγγραφή των ενδιαφερομένων.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ-ΜΕΝΕΜΕΝΗΣ. ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ, ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ, ΚΑΤΑ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ.
- ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ, ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΗΡΗΘΕΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ.
Α΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ «ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑ / ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΕΣ 2026»:
06 ΙΟΥΛΙΟΥ – 17 ΙΟΥΛΙΟΥ (2 εβδομάδες)
ΕΝΑΡΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ : 22 Ιουνίου 2026 – 1 Ιουλίου 2026
Β΄ ΠΕΡΙΟΔΟΣ «ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑ / ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΕΣ 2026»:
20 ΙΟΥΛΙΟΥ – 31 IOYΛΙΟΥ (2 εβδομάδες)
ΕΝΑΡΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ : 22 Ιουνίου 2026 – 10 Ιουλίου 2026
Το πρόγραμμα υλοποιείται από έμπειρους Πτυχιούχους Φυσικής Αγωγής.
- 40 ευρώ για ένα παιδί,
- 70 ευρώ για 2 αδέλφια που συμμετέχουν στο πρόγραμμα,
- 30 ευρώ για παιδί τρίτεκνης ή πολύτεκνης οικογένειας (με το πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης).
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΩΝ:
- ΙΑΤΡΙΚΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ
- ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΟΣΟ (1 παιδί 40€, 2 αδέλφια που συμμετέχουν στο πρόγραμμα 70€,
30€ για παιδί τρίτεκνης ή πολύτεκνης οικογένειας
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ:
- ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ (λογαριασμός κοινής ωφέλειας ΔΕΗ, ΕΥΑΘ, κλπ.)
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΓΕΝΝΗΜΕΝΑ 2019 – 2013 (θα συμμετέχουν παιδιά τα οποία έχουν ολοκληρώσει την φοίτηση στην Α΄ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ).
Επισυναπτόμενα
Ξεκίνησαν οι βουτιές δροσιάς στο Δημοτικό Κολυμβητήριο του δήμου Νεάπολης-Συκεών
♦ Ανοιχτή μόνο για το κοινό έως το τέλος του Ιουνίου η ολυμπιακών διαστάσεων πισίνα στις Συκιές, με ελεύθερη είσοδο έως και σήμερα
♦ Από την 1η Ιουλίου σε πλήρη λειτουργία με όλα τα προγράμματα και τα τμήματα για μικρούς και μεγάλους σε ισχύ
Με τους καλύτερους οιωνούς ξεκίνησε για τη θερινή περίοδο το Ανοιχτό Δημοτικό Κολυμβητήριο Συκεών του δήμου Νεάπολης-Συκεών, καθώς εκατοντάδες ήταν οι λουόμενοι που απόλαυσαν μοναδικές στιγμές δροσιάς στα πεντακάθαρα νερά της πισίνας κατά τις πρώτες ημέρες της λειτουργίας της.
Το Δημοτικό Κολυμβητήριο Συκεών έκανε πρεμιέρα την περασμένη Παρασκευή (19.6.2026), και μάλιστα με τετραήμερη ελεύθερη είσοδο για το κοινό, που ισχύει έως και σήμερα, Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026.
Το προηγούμενο διάστημα ολοκληρώθηκαν οι εκτεταμένες εργασίες συντήρησης που περιλάμβαναν τη συντήρηση των εγκαταστάσεων, τον καθαρισμό της πισίνας και αντικατάσταση βασικών μηχανολογικών εξαρτημάτων, ενώ αναμένεται και η πιστοποίηση της ποιότητας και υγιεινής των υδάτων από εξειδικευμένο εργαστήριο αναλύσεων, που θα βεβαιώνει για μια ακόμη φορά τους δείκτες ασφάλειας της ολυμπιακών διαστάσεων πισίνας.
«Το Κολυμβητήριο του δήμου μας, που είναι ένα από τα ελάχιστα στην πόλη της Θεσσαλονίκης, υποδέχεται και φέτος τους συμπολίτες μας, ανεξαρτήτου ηλικίας για να προσφέρει μοναδικές στιγμές δροσιάς και άθλησης, μέσα σε ένα ευχάριστο και καλά οργανωμένο περιβάλλον. Έχοντας αντιμετωπίσει και επιλύσει όλα τα λειτουργικά τεχνικά θέματα, και εξασφαλίζοντας υψηλούς δείκτες ασφάλειας και υγιεινής, με ιδιαίτερη χαρά το παραδώσαμε στο κοινό, καλώντας το να το αξιοποιήσει και να το χαρεί στο έπακρο», δηλώνει ο Δημήτρης Απατσίδης, πρόεδρος της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Υπηρεσιών (ΚΕΥΝΣ), υπό την ευθύνη της οποίας λειτουργεί το Ανοιχτό Δημοτικό Κολυμβητήριο Συκεών στην περιοχή του Δημοτικού Αθλητικού κέντρου (ΔΑΚ) επί της Λεχόβου.
Μοναδική και απαραίτητη προϋπόθεση για όλους τους επισκέπτες, μικρούς και μεγάλους, είναι να διαθέτουν ιατρικές βεβαιώσεις, και συγκεκριμένα ιατρική βεβαίωση (ισχύος 12 μηνών), για τους ενήλικες από καρδιολόγο και δερματολόγο, ή παθολόγο και δερματολόγο, ή γενικής ιατρικής όπου θα αναγράφεται ότι οι επισκέπτες είναι κλινικά και δερματολογικά υγιείς και για τα παιδιά βεβαίωση παιδιάτρου.
Πρόγραμμα λειτουργίας
Από την έναρξη της λειτουργίας του, το Δημοτικό Κολυμβητήριο Συκεών για το διάστημα έως το τέλος του Ιουνίου (30.6.2026) θα είναι ανοιχτό μόνο για το κοινό, και συγκεκριμένα σύμφωνα με το εξής πρόγραμμα:
· Δευτέρα 22.6.2026: 9 π.μ-9.30 μ.μ. (δωρεάν)
· Τρίτη 23.6 έως και Παρασκευή 26.6.2026: 9 π.μ.-9.30 μ.μ.
· Σάββατο 27.6-Κυριακή 28.6.2026: 9 π.μ.-2 μ.μ.
· Δευτέρα 29.6 & Τρίτη 30.6.2026: 9 π.μ.-9.30 μ.μ.
Το Δημοτικό Κολυμβητήριο Συκεών θα περάσει σε πλήρη λειτουργία από την Τετάρτη 1 Ιουλίου 2026, ανοίγοντας τα κουλουάρ για όλα τα τμήματα ενηλίκων και παιδιών, όπως είναι η εκμάθηση κολύμβησης και Aquaerobic.
Η είσοδος, είτε για τις ώρες κοινού είτε για τη συμμετοχή σε ειδικά τμήματα, θα γίνεται έναντι συμβολικής συνδρομής, και με τον πρόβλεψη εναλλακτικών προτάσεων, ενώ ειδικές τιμές με έκπτωση θα ισχύουν για τα ΑμεΑ (-50%), για τους τρίτεκνους, πολύτεκνους, άτομα άνω των 65 ετών και φοιτητές (-20%).
Το Καλοκαιρινό Φεστιβάλ του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου ανοίγει αυλαία – Ο πολιτισμός δίνει ραντεβού στις γειτονιές
Βραδιές γεμάτες μουσική, τραγούδι, θέατρο και εναλλακτικές πολιτιστικές εμπειρίες κάτω από τον έναστρο ουρανό, επιφυλάσσει και φέτος για μικρούς και μεγάλους ο Δήμος Κορδελιού – Ευόσμου, στο πλαίσιο του Καλοκαιρινού Φεστιβάλ «Πολιτιστικά Δρώμενα στις Γειτονιές του Δήμου», ενός θεσμού που διοργανώνει η Αντιδημαρχία Πολιτισμού, Εθελοντισμού και Πολιτικής Προστασίας, μετατρέποντάς τις πλατείες και τις γειτονιές του δήμου σε ζωντανά σημεία συνάντησης, δημιουργίας και ψυχαγωγίας.
Με ελεύθερη είσοδο σε όλες τις εκδηλώσεις, το φεστιβάλ
υπόσχεται ένα καλοκαίρι γεμάτο μουσική, χρώματα, χαμόγελα και αυθεντικές
στιγμές διασκέδασης και ψυχαγωγίας, αναδεικνύοντας τη δύναμη της τέχνης να ενώνει,
να συγκινεί και να εμπνέει.
Η αυλαία ανοίγει την Τρίτη 23 Ιουνίου, σηματοδοτώντας την
έναρξη ενός ξεχωριστού προγράμματος που περιλαμβάνει μουσικοθεατρικές
παραστάσεις, θέατρο σκιών, ρεμπέτικες, λαϊκές, έντεχνες και παραδοσιακές
μουσικές βραδιές, ροκ συναυλίες, καθώς και μουσικοκινητικά παιχνίδια για τα
παιδιά. Ένα πρόγραμμα σχεδιασμένο να προσφέρει αξέχαστες εμπειρίες, να
ζωντανέψει κάθε γειτονιά και να χαρίσει σε μικρούς και μεγάλους βραδιές γεμάτες
κέφι, συγκίνηση και δημιουργία κάτω από τον καλοκαιρινό ουρανό.
Ώρα έναρξης όλων των εκδηλώσεων: 20.00μμ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ 2026
►Τρίτη
23 Ιουνίου – Ε’ Συνοικία Αθλητικό πάρκο –Γήπεδο μπάσκετ Δημοτική Ενότητα
Ελευθερίου-Κορδελιού
Μουσικοθεατρική παράσταση και θέατρο σκιών με ρεμπέτικα
τραγούδια με τον Αγάπιο Αγαπίου, Απόστολο Νταβέλα και Δημήτρη Χαλβατζή
►Τετάρτη
24 Ιουνίου – Πάρκο Προσκόπων Δημοτική Ενότητα Ευοσμου
Μουσική Ροκ Συναυλία με τον Μιχάλη Πρωτοψάλτη και τη Μαγική
Μπάντα
►Δευτέρα
29 Ιουνίου – 25ο Δημοτικό Σχολείο (Άνωθεν Περιφερειακού)
Μουσική Συναυλία με Λαϊκό πρόγραμμα με τους Νίκο Ταλέα,
Μαρία Φραγκούλη, Δημήτρη Τυχάλα και Παύλο Παφρανίδη
►Τρίτη
30 Ιουνίου – Αμφιθέατρο – πεζόδρομος Δημοτική Ενότητα Ελευθερίου-Κορδελιού
Μουσική Συναυλία με τον Ευγένιο Δερμιτάσογλου & την
BANDA LANDRA
►Τετάρτη
1 Ιουλίου – Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Δημοτική Ενότητα
Μουσικοκινητικά Παιχνίδια BUBLE SHOW
►Δευτέρα
6 Ιουλίου – 14ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου, οδός Μ. Ασίας, Κάτω Ηλιούπολη, Δημοτική
Ενότητα Ευόσμου
Μουσική Ρεμπέτικη Συναυλία με τους Απόστολο Νταβέλα και
Δημήτρη Χλβατζή
►Τετάρτη
8 Ιουλίου – Πλατεία Ευόσμου, Δημοτική Ενότητα Ευόσμου
Μουσική Συναυλία με τη Γεωργία Μαρνέλλου “Αφιέρωμα στις Κυρίες
του Ελληνικού τραγουδιού”
►Δευτέρα
13 Ιουλίου – Πάρκο Διαλογής
Θέατρο σκιών με τον αγαπημένο μας Καραγκιόζη
►Τετάρτη
15 Ιουλίου – Μνημείο Ποντίων, Δημοτική Ενότητα Ελευθερίου – Κορδελιού
Μουσική Παραδοσιακή συναυλία με το Μουσικό σχήμα “Του Δρόμου
τα παινέματα”
Νέες πρακτικές για ενεργούς πολίτες και βιώσιμες κοινότητες από το ΚΕΠΕΑ Θέρμης
Με σημαντικά οφέλη για την εκπαιδευτική κοινότητα και την τοπική κοινωνία ολοκληρώνεται στο ΚΕΠΕΑ Θέρμης το ευρωπαϊκό σχέδιο Erasmus+ «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για Σκεπτόμενους Ενεργούς Πολίτες» (2024-1-EL01-KA122-ADU-000229805), το οποίο χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus+ της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το έργο είχε ως βασικό στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης μέσα από την επιμόρφωση των στελεχών του Κέντρου και την ενσωμάτωση καινοτόμων παιδαγωγικών προσεγγίσεων που ενισχύουν την ενεργό πολιτειότητα, την κριτική σκέψη και τις πράσινες δεξιότητες των πολιτών.
Στο πλαίσιο του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν τέσσερις
εκπαιδευτικές κινητικότητες σε Ισλανδία, Ιρλανδία, Ολλανδία και Κροατία. Οι
συμμετέχοντες ήρθαν σε επαφή με σύγχρονες μεθόδους εκπαίδευσης ενηλίκων, εργαλεία
δημιουργικής επίλυσης προβλημάτων, πρακτικές περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης
και καινοτόμες ψηφιακές εφαρμογές που συνδέονται με τους 17 Στόχους Βιώσιμης
Ανάπτυξης.
Οι γνώσεις και οι εμπειρίες που αποκτήθηκαν μεταφέρθηκαν
άμεσα στις δράσεις του ΚΕΠΕΑ Θέρμης. Νέο εκπαιδευτικό υλικό σχεδιάστηκε,
αναπτύχθηκαν καινοτόμα εργαστήρια και ενισχύθηκε η σύνδεση της περιβαλλοντικής
εκπαίδευσης με την ενεργό συμμετοχή των πολιτών.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη διάχυση των αποτελεσμάτων στην
τοπική κοινωνία. Μέσα στο 2026 υλοποιήθηκαν εκπαιδευτικοί κύκλοι για γονείς του
Δήμου Θέρμης και εκπαιδευόμενους του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Πυλαίας, ενώ
διοργανώθηκαν ημερίδες για κατοίκους, νέους και άτομα με αναπηρία, προωθώντας
την ισότιμη πρόσβαση στη γνώση και την περιβαλλοντική δράση.
Παράλληλα, το ΚΕΠΕΑ Θέρμης διοργάνωσε επιμορφωτικές συναντήσεις για εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, παρουσιάζοντας σύγχρονες συμμετοχικές μεθόδους μάθησης και πρακτικές καλλιέργειας της ενεργού πολιτειότητας. Σημαντικό αποτέλεσμα του έργου αποτελεί και ο σχεδιασμός του νέου σχολικού προγράμματος «Σκέφτομαι – Αποφασίζω – Ενεργώ», το οποίο θα ενταχθεί στον επίσημο προγραμματισμό του Κέντρου από τη σχολική χρονιά 2026-2027.
Η εξωστρέφεια του ΚΕΠΕΑ Θέρμης ενισχύθηκε και σε διεθνές
επίπεδο, μέσα από συνεργασίες με ευρωπαϊκούς εκπαιδευτικούς οργανισμούς,
συμμετοχές σε επιστημονικά συνέδρια και ανταλλαγή καλών πρακτικών με φορείς του
εξωτερικού. Χαρακτηριστική είναι η πρόσκληση της προϊσταμένης του Κέντρου, κ.
Λουκίας Λιθοξοΐδου, ως εμπειρογνώμονα σε σχολείο της Αμβέρσας στο Βέλγιο, στο
πλαίσιο ευρωπαϊκού προγράμματος για τη βιώσιμη οικονομία.
«Η συμμετοχή στο Erasmus+ επιβεβαιώνει τον ρόλο του ΚΕΠΕΑ
Θέρμης ως φορέα καινοτομίας, δια βίου μάθησης και ευρωπαϊκής συνεργασίας. Μέσα
από τις δράσεις του έργου ενισχύουμε τη δημιουργία ενεργών, υπεύθυνων και
περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένων πολιτών, ικανών να ανταποκριθούν στις
προκλήσεις του σύγχρονου κόσμου», σημειώνουν τα στελέχη του Κέντρου.
Με οδηγό την ευρωπαϊκή εμπειρία και τη συνεχή αναζήτηση νέων
εκπαιδευτικών εργαλείων, το ΚΕΠΕΑ Θέρμης συνεχίζει να επενδύει στην ποιότητα
της εκπαίδευσης και στη διάδοση καλών πρακτικών που συμβάλλουν σε ένα πιο
βιώσιμο μέλλον για όλους.








.jpg)
.png)


.png)



.png)


