Πανελλήνιες 2014: Η Ανάπτυξη Εφαρμογών (ΑΕΠΠ) δυσκόλεψε τους μαθητές - Δείτε εδώ τις απαντήσεις από την ¨ΑΝΟΔΟΣ¨




Το avatonpress.gr σε συνεργασία με το Φροντιστήριο ¨ ΑΝΟΔΟΣ¨ σας παρουσιάζει τις απαντήσεις - λύσεις στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε  Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΑΕΠΠ - Προγραμματισμός). 

Σε γενικές γραμμές τα θέματα ήταν χωρισμένα σε δύο κατηγορίες :
1η: το Θέμα Α και το Θέμα Β ήταν από εύκολα ως βατά.
2η: το Θέμα Γ ήταν αρκετά δύσκολο με απαιτητικά και έξυπνα ερωτήματα (Γ2, Γ4)
Το ίδιο ισχύει και για το Θέμα Δ με τη διαφορά ότι ήταν κουραστικό το Δ4 με πολλά υποερωτήματα μέσα στο ερώτημα. 

Παρατήρηση νο1: Θα μπορούσαν να αποφευχθούν οι αστοχίες (Β2, Δ4)
Παρατήρηση νο2: Δεν υπήρχε κάποιο ερώτημα ή άσκηση πάνω στη ΓΛΩΣΣΑ όσον αφορά το 10ο Κεφάλαιο - Υποπρογράμματα.

Όσον αφορά τη βαθμολογία η βάση επιτυγχάνεται εύκολα, από εκεί και πέρα όμως ο δρόμος μέχρι το άριστα είναι αρκετά μακρύς...

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Θέμα Α (εύκολο αλλά με πολύ θεωρία)
Α1. βατό, προβλημάτισε το 2ο( βέβαια υπήρχε σαν πρόταση μέσα στο βιβλίο)
Α2. εύκολο
Α3. εύκολο
Α4. Θεωρία αναμενόμενη από το 6ο κεφάλαιο και θέμα sos από το 8ο. 
Α5. εύκολο

Θέμα Β 
Β1. έξυπνο θέμα και για μαθητές που καταλάβαιναν καλά την ταξινόμηση
Β2. εύκολο αλλά ανούσιο θέμα (η συνθήκη μπήκε για παγίδα αλλά πιο πολύ μπέρδεψε τους μαθητές παρά τους έβαλε σε σκέψη). Πιο αποδεκτές λύσεις αυτές με την εντολή Όσο.... και την εντολή Για.. . Δεν υπάρχει λόγος να μην δεχτούν σωστή την Αρχή... (!)

Θέμα Γ (Δύσκολο θέμα)
Γ1. βατό
Γ2. έξυπνο και δύσκολο ερώτημα ταυτόχρονα. Πολλοί μαθητές άργησαν να αντιληφθούν τι σήμαινε σαν μεταβλητη ο Λογαριασμός. Ίσως θα έπρεπε να δοθεί κάποια σχετική διευκρίνηση.
Γ3. εύκολο
Γ4. έξυπνο και δύσκολο ερώτημα ταυτόχρονα για καλά διαβασμένους μαθητές (πολλοί μαθητές σκέφτηκαν τη χρήση πίνακα αλλά προφανώς δεν θα γίνει αποδεκτή)


Θέμα Δ (Δύσκολο θέμα και ¨κουραστικό¨ - ανούσιο το Δ4)
Δ1. εύκολο
Δ2. εύκολο
Δ3. δύσκολο ερώτημα, το οποίο όμως λυνόταν από καλά διαβασμένους μαθητές
Δ4. αρκετά δύσκολο ερώτημα το οποίο προβλημάτισε τους καλά διαβασμένους μαθητές. Ήθελε πολύ συγκέντρωση γιατί απαιτούσε πολλά δεδομένα με συνδυασμούς μέχρι τη λύση του. Ίσως ζητούσε πάρα πολλά πράγματα ταυτόχρονα για ένα μεμονωμένο ερώτημα . Δυστυχώς έπιανε και πολλές μονάδες (9)



Δείτε τις απαντήσεις - λύσεις ΕΔΩ

Σημείωση για τις λύσεις : στο Δ4 εκ παραδρομής δεν μηδενίστηκαν τα sumΕ[1], 
sumΕ[2], sumΕ[3], sumΕ[4]  (μεταξύ Αν done = Αληθής τότε και του Για j από 1 μέχρι 28)

Για περισσότερες πληροφορίες για το Φροντιστήριο και άμεση επικοινωνία με τους καθηγητές πατήστε ΕΔΩ  http://www.anodos-edu.gr/

  1. Unknown 8 Ιουνίου 2014 στις 10:16 π.μ. https://www.avatonpress.gr/2014/06/2014_5632.html?showComment=1402211806185#c4223890454174974317'>

    Η χρηση πινακα στο θεμα γ ποσο θα κοστισει στις μοναδες??

     

Το avatonpress.gr είναι ανεξάρτητο ενημερωτικό site και στηρίζεται μόνο σε σας. Κάνοντας κλικ στις διαφημίσεις μας βοηθάτε να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας! Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!

Σχολίασε κι εσύ!