Ο Γ. Λαζαρίδης αντίθεετος σε ζητήματα οδικής ασφάλειας στην αρμόδια επιτροπή της Βουλήςς


ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ                                                 
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
Πολυτεχνείου 27-29, 546 25 Θεσσαλονίκη 
τηλ.:2310.545.503, 2310.545.509, fax: 2310.545.569
Βουλής 4, 105 62 Αθήνα
Τηλ.: 210.332.51.24 fax: 210.370.6011
13-07-2017
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ             
Ο ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ
          Στην Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας, με θέματα ημερήσιας διάταξης, γενικά ζητήματα οδικής ασφάλειας και την κάθετη πληροφοριακή σήμανση, τοποθετήθηκε, ως μέλος της, ο Βουλευτής των ΑΝΕΛ, Γιώργος Λαζαρίδης.
Αφού ευχαρίστησε τους καλεσμένους στην επιτροπή, τον κ. Βασιλάκη, Πρόεδρο των Αντιπροσώπων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδας και τον κ. Ιορδάνη Ελευθεράκη, για θέματα που αφορούν στην κάθετη σήμανση των οδών, ο αρμόδιος τομεάρχης των ΑΝΕΛ για θέματα Υποδομών εστίασε την τοποθέτησή  του στην λανθασμένη σήμανση, που παρατηρείται, αναφορικά με την μη ορθή θέση και ύψος των πινακίδων, καθώς και στη λάθος διαγράμμιση των οδών, φέρνοντας συγκεκριμένα παραδείγματα.
Επί της άποψης, δε, των παρευρισκόμενων περί αναγκαιότητας εκσυγχρονισμού του γερασμένου στόλου οχημάτων που κυκλοφορούν στην Ελληνική επικράτεια, ο Γιώργος Λαζαρίδης εξέφρασε την αντίθεσή του, καθώς η βασική αιτία του φαινομένου αυτού έγκειται στην παρατεταμένη οικονομική κρίση, που μετράει χρόνια, ενώ για την παύση των φοροελαφρύνσεων στα παλαιά οχήματα, ο βουλευτής τάχθηκε κάθετα κατά, κάνοντας ειδική αναφορά στην συμβολή τους στην περιφερειακή στήριξη της οικονομίας, ως εξής:
«…οι φοροελαφρύνσεις, είναι, γιατί αυτοί οι άνθρωποι αναγκάζονται να κυκλοφορούν με παλιά αυτοκίνητα επιεδή δεν μπορούν να τα αλλάξουν. Δηλαδή, να τους τιμωρήσουμε; Και εν πάση περιπτώσει, αυτός ο οποίος κυκλοφορεί με το παλιό αυτοκίνητο συμβάλλει και αυτός στην εθνική οικονομία, γιατί θα πάει να το συντηρήσει, στηρίζοντας έτσι έναν άλλο κοινωνικό και επαγγελματικό κλάδο, των επισκευαστών. Δεν μπορούμε να τον αγνοήσουμε αυτόν τον κλάδο. Αυτοί οι άνθρωποι βγάζουν το μεροκάματο τους από τη συντήρηση των παλαιών αυτοκινήτων και παράλληλα υπάρχουν και άλλοι επαγγελματικοί κλάδοι, οι οποίοι έχουν πληγεί και αυτοί, όπως π.χ. τα μηχανουργεία.
Σε ό,τι αφορά το μέτρο της απόσυρσης, το είχαμε ζήσει στο παρελθόν. Ήταν ένα μέτρο το οποίο βοήθησε κλάδους όπως των κατασκευαστών, αλλά είχε πολλές αρνητικές επιπτώσεις σε άλλους επαγγελματικούς κλάδους του χώρου και παράλληλα ήταν ένα μέτρο το οποίο βοήθησε την αυτοκινητοβιομηχανία των άλλων χωρών, αλλά δεν βοήθησε την οικονομία της πατρίδας μας αντιστοίχως. Θα πρέπει να δούμε και την οικονομία της πατρίδα μας.         
Θα ήθελα κλείνοντας, να αναφερθώ στα ΚΤΕΟ. Αυτό που προτείνατε με τα ΚΤΕΟ, δηλαδή, να ελέγχονται αυτοί οι οποίοι ελέγχουνε, μας οδηγεί, στο να υποβάλλεται ο πολίτης σε μια πρόσθετη ταλαιπωρία. Το βρίσκω υπερβολικό λαμβάνοντας υπόψη ότι πλέον, στους ελέγχους των αυτοκινήτων φωτογραφίζονται  τα αυτοκίνητα που ελέγχονται, οπότε πιθανή βλάβη ή αλλοίωση θα φαινόταν και θα επιβεβαιωνόταν, μέσω αυτού».



Ακολουθεί το σχετικό video:





Το avatonpress.gr είναι ανεξάρτητο ενημερωτικό site και στηρίζεται μόνο σε σας. Κάνοντας κλικ στις διαφημίσεις μας βοηθάτε να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας! Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!

Σχολίασε κι εσύ!