Microsoft: «Είναι ξεκάθαρο, η Apple μας αντιγράφει»
Ο Μάιος και ο Ιούνιος ήταν σημαντικοί μήνες για τη Microsoft και την Apple, καθώς και οι δύο εταιρείες αποκάλυψαν νέες συσκευές 2-σε-1 που συνεχίζουν την επιτυχημένη σειρά των Surface και iPad Pro.
Η αυξανόμενη εστίαση της Apple στο iPad Pro είναι ζωντανή απόδειξη ότι το Cupertino πλέον στοιχηματίζει σε μεγάλες συσκευές 2 σε 1, ενώ αρχικά αγνοούσε τη συγκεκριμένη αγορά. Γι‘ αυτόν τον λόγο ο γενικός διευθυντής στο τμήμα των Surface της Microsoft, Ryan Gavin, δήλωσε ότι είναι σαφές ότι η Apple αντιγράφει την εταιρεία του, χρησιμοποιώντας τις ίδιες ιδέες σε προϊόντα, όπως το iPad Pro.
«Τελειοποιούμε τα προϊόντα μας στην κατηγορία 2 σε 1 εδώ και χρόνια και όταν κυκλοφόρησε το Surface αρχικά, όλοι το είδαν με αρκετό σκεπτικισμό, συμπεριλαμβανομένης και της Apple. Στη συνέχεια ακολούθησαν την πορεία μας και το iPad Pro είναι ένα σαφές παράδειγμα», ανέφερε σε συνέντευξή του στο BI.
Αν και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Gavin έχει δίκιο, μάλλον ξεχνάει πολλά σημαντικά παραδείγματα που δείχνουν ότι ισχύει και ακριβώς το αντίθετο. Αξίζει να αναφέρουμε σαν παράδειγμα το λειτουργικό της Apple, που ουσιαστικά είναι μια κινητή πλατφόρμα για desktop και κινητές συσκευές. Το όραμα της κοινής πλατφόρμας ξεκίνησε από το Cupertino και υιοθετήθηκε από την Microsoft που πλέον αναπτύσσει το Windows 10 για desktop και κινητές συσκευές.
Για να μην αναφέρουμε το μοντέλο ενημερώσεων της Apple, αλλά και τις ενσωματωμένες αγορές εφαρμογών (βλέπε το αντίστοιχο Windows Store της Microsoft).
Από την άλλη το Surface RT πραγματικά δεν εντυπωσίασε, κυρίως λόγω της περιορισμένης λειτουργίας του Windows RT, και τότε ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Tim Cook, δεν έχασε την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί το γεγονός, αναφέροντας ότι το Surface ήταν μίξη ψυγείου και τοστιέρας.
Μόλις το Surface όμως μετατράπηκε σε ένα επιτυχημένο προϊόν, περισσότεροι κατασκευαστές άρχισαν να επενδύουν με φρενίτιδα στα 2 σε 1. Η Apple μάλιστα όχι ακολούθησε την τάση και κυκλοφόρησε ένα iPad με πληκτρολόγιο, αλλά ανέπτυξε επίσης και μια γραφίδα παρόμοια με το Surface Pen της Microsoft.
Ο Gavin ανέφερε ότι κατά την ανάπτυξη των νέων μοντέλων Surface, «δεν εξετάσαμε μοντέλα της Apple», αν και παραδέχτηκε ότι η εταιρεία του συνήθως δίνει προσοχή στους αντιπάλους της. Στην περίπτωση του Surface όμως, μιλάμε για «καινοτομία» σύμφωνα με το Redmond, έναν όρο που η Apple τον έχει ξεχάσει έτσι κι αλλιώς.
Πηγή: secnews.gr
Η αυξανόμενη εστίαση της Apple στο iPad Pro είναι ζωντανή απόδειξη ότι το Cupertino πλέον στοιχηματίζει σε μεγάλες συσκευές 2 σε 1, ενώ αρχικά αγνοούσε τη συγκεκριμένη αγορά. Γι‘ αυτόν τον λόγο ο γενικός διευθυντής στο τμήμα των Surface της Microsoft, Ryan Gavin, δήλωσε ότι είναι σαφές ότι η Apple αντιγράφει την εταιρεία του, χρησιμοποιώντας τις ίδιες ιδέες σε προϊόντα, όπως το iPad Pro.
«Τελειοποιούμε τα προϊόντα μας στην κατηγορία 2 σε 1 εδώ και χρόνια και όταν κυκλοφόρησε το Surface αρχικά, όλοι το είδαν με αρκετό σκεπτικισμό, συμπεριλαμβανομένης και της Apple. Στη συνέχεια ακολούθησαν την πορεία μας και το iPad Pro είναι ένα σαφές παράδειγμα», ανέφερε σε συνέντευξή του στο BI.
Αν και δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Gavin έχει δίκιο, μάλλον ξεχνάει πολλά σημαντικά παραδείγματα που δείχνουν ότι ισχύει και ακριβώς το αντίθετο. Αξίζει να αναφέρουμε σαν παράδειγμα το λειτουργικό της Apple, που ουσιαστικά είναι μια κινητή πλατφόρμα για desktop και κινητές συσκευές. Το όραμα της κοινής πλατφόρμας ξεκίνησε από το Cupertino και υιοθετήθηκε από την Microsoft που πλέον αναπτύσσει το Windows 10 για desktop και κινητές συσκευές.
Για να μην αναφέρουμε το μοντέλο ενημερώσεων της Apple, αλλά και τις ενσωματωμένες αγορές εφαρμογών (βλέπε το αντίστοιχο Windows Store της Microsoft).
Από την άλλη το Surface RT πραγματικά δεν εντυπωσίασε, κυρίως λόγω της περιορισμένης λειτουργίας του Windows RT, και τότε ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Tim Cook, δεν έχασε την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί το γεγονός, αναφέροντας ότι το Surface ήταν μίξη ψυγείου και τοστιέρας.
Μόλις το Surface όμως μετατράπηκε σε ένα επιτυχημένο προϊόν, περισσότεροι κατασκευαστές άρχισαν να επενδύουν με φρενίτιδα στα 2 σε 1. Η Apple μάλιστα όχι ακολούθησε την τάση και κυκλοφόρησε ένα iPad με πληκτρολόγιο, αλλά ανέπτυξε επίσης και μια γραφίδα παρόμοια με το Surface Pen της Microsoft.
Ο Gavin ανέφερε ότι κατά την ανάπτυξη των νέων μοντέλων Surface, «δεν εξετάσαμε μοντέλα της Apple», αν και παραδέχτηκε ότι η εταιρεία του συνήθως δίνει προσοχή στους αντιπάλους της. Στην περίπτωση του Surface όμως, μιλάμε για «καινοτομία» σύμφωνα με το Redmond, έναν όρο που η Apple τον έχει ξεχάσει έτσι κι αλλιώς.
Πηγή: secnews.gr
Πηγή: www.zougla.gr