Πώς ξεκίνησε αυτή η τρέλα με τα φουσκωτά φλαμίνγκος που έχουν «πνίξει» όλες τις ελληνικές παραλίες και πισίνες [εικόνες]
Δεν υπάρχει ελληνική παραλία, πισίνα σε κάποια γωνιά της Ελλάδος, που να μην έχει μερικά... φλαμίνγκος. Οχι αληθινά. Από αυτά τα τεράστια φουσκωτά, συνήθως σε ροζ χρώμα.
Η μανία δεν είναι ελληνική, έχει... καταγωγή αμερικανική και έχει εξελιχθεί σε κάτι σαν παγκόσμια φρενίτιδα. Εχει καταλάβει όλο τον πλανήτη.
Πώς όμως ξεκίνησε αυτή η τρέλα;
Ολα οφείλονται σε μια εταιρεία με πισίνες και στους φουσκωτούς κύκνους που έκανε δώρο στους νέους ιδιοκτήτες. Συγκεκριμένα, το καλοκαίρι του 2015, η εν λόγω εταιρεία αποφάσισε να διακοσμεί κάθε μία πισίνα που παρέδιδε στους περήφανους ιδιοκτήτες με φουσκωτούς κύκνους. Ετσι, σιγά σιγά κάθε σπίτι στο Χάμπτον που είχε πισίνα είχε και έναν κύκνο. Φουσκωτό πάντα.
Σιγά σιγά άρχισαν οι φωτογραφίες να κυκλοφορούν στα social media αλλά ήταν το μαγικό ραβδάκι της Τέιλορ Σουίφτ που έκανε τους κύκνους να... απογειωθούν!
Η τραγουδίστρια απλά πόσταρε μία φωτογραφία της πάνω σε έναν φουσκωτό κύκνο στο Instagram. Και αυτό ήταν, ακολούθησε πανζουρλισμός.
Από τότε, δεκάδες εταιρίες έβγαλαν φουσκωτά σε πολλά σχέδια... πίτσα, ντόνατ, ανανάδες κλπ.
Ωστόσο, ένα brand κατάφερε να ξεχωρίσει με το σχέδιό του. Δεν έφτιαξε κύκνο, έφτιαξε φλαμίνγκο. Και το έκανε μόδα όχι μόνο στα φουσκωτά παιχνίδια θαλάσσης αλλά και στα... πάντα: ρούχα, αξεσουάρ, αξεσουάρ σπιτιού, με μια κουβέντα παντού. Εκτός αυτού η μεγάλη κινητικότητα του brand στο Instagram, το οποίο ανέβαζε συνεχώς φωτογραφίες με ωραία κορίτσια πάνω στα φλαμίνγκο στην πισίνα, το βοήθησε να κερδίσει αμέσως περίπου 90 χιλιάδες ακολούθους. Με ότι αυτό συνεπάγεται για τις πωλήσεις του.
Το timing ήταν ακόμη ένας παράγοντας που βοήθησε την Sunnylife να κάνει τους πάντες να θέλουν να αποκτήσουν ένα φλαμίνγκο (ακόμη κι αν δεν είχαν πισίνα), καθώς μεγάλοι οίκοι με πρώτον τον Gucci έκαναν trend στη βιομηχανία της μόδας το ροζ αυτό πουλί. Μάλιστα, ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Gucci, Αλεσσάντρο Μισέλ, είχε αφιερώσει την φθινοπωρινή καμπάνια του 2016 στο συγκεκριμένο pattern, βάζοντας τα φλαμίνγκο σε ρούχα και αξεσουάρ.
Gucci Pre Fall collection 2016
Το μόνο σίγουρο είναι πως η τρέλα με τα φλαμίνγκο δεν είναι στο κεφάλι μας, καθώς η Wall Street Journal όχι μόνο έκανε ένα ξεχωριστό άρθρο για το συγκεκριμένο trend, αλλά μας «προειδοποίησε» πως τα φλαμίνγκο θα είναι παντού αυτό το Αύγουστο... στα social media, την ντουλάπα σας, την ταπετσαρία σας και κυρίως... σε θάλασσες και πισίνες.
Αξίζει να σημειωθεί, βέβαια, ότι πέρα από την προαναφερθείσα αυστραλιανή εταιρεία φλαμίνγκος άρχισαν να φτιάχνουν και δεκάδες άλλες, ξεπουλώντας σε όλο τον κόσμο. Και γεμίζοντας και τις ελληνικές θάλασσες...
iefimerida.gr/
Η μανία δεν είναι ελληνική, έχει... καταγωγή αμερικανική και έχει εξελιχθεί σε κάτι σαν παγκόσμια φρενίτιδα. Εχει καταλάβει όλο τον πλανήτη.
Πώς όμως ξεκίνησε αυτή η τρέλα;
Ολα οφείλονται σε μια εταιρεία με πισίνες και στους φουσκωτούς κύκνους που έκανε δώρο στους νέους ιδιοκτήτες. Συγκεκριμένα, το καλοκαίρι του 2015, η εν λόγω εταιρεία αποφάσισε να διακοσμεί κάθε μία πισίνα που παρέδιδε στους περήφανους ιδιοκτήτες με φουσκωτούς κύκνους. Ετσι, σιγά σιγά κάθε σπίτι στο Χάμπτον που είχε πισίνα είχε και έναν κύκνο. Φουσκωτό πάντα.
Σιγά σιγά άρχισαν οι φωτογραφίες να κυκλοφορούν στα social media αλλά ήταν το μαγικό ραβδάκι της Τέιλορ Σουίφτ που έκανε τους κύκνους να... απογειωθούν!
Η τραγουδίστρια απλά πόσταρε μία φωτογραφία της πάνω σε έναν φουσκωτό κύκνο στο Instagram. Και αυτό ήταν, ακολούθησε πανζουρλισμός.
Από τότε, δεκάδες εταιρίες έβγαλαν φουσκωτά σε πολλά σχέδια... πίτσα, ντόνατ, ανανάδες κλπ.
Ωστόσο, ένα brand κατάφερε να ξεχωρίσει με το σχέδιό του. Δεν έφτιαξε κύκνο, έφτιαξε φλαμίνγκο. Και το έκανε μόδα όχι μόνο στα φουσκωτά παιχνίδια θαλάσσης αλλά και στα... πάντα: ρούχα, αξεσουάρ, αξεσουάρ σπιτιού, με μια κουβέντα παντού. Εκτός αυτού η μεγάλη κινητικότητα του brand στο Instagram, το οποίο ανέβαζε συνεχώς φωτογραφίες με ωραία κορίτσια πάνω στα φλαμίνγκο στην πισίνα, το βοήθησε να κερδίσει αμέσως περίπου 90 χιλιάδες ακολούθους. Με ότι αυτό συνεπάγεται για τις πωλήσεις του.
Το timing ήταν ακόμη ένας παράγοντας που βοήθησε την Sunnylife να κάνει τους πάντες να θέλουν να αποκτήσουν ένα φλαμίνγκο (ακόμη κι αν δεν είχαν πισίνα), καθώς μεγάλοι οίκοι με πρώτον τον Gucci έκαναν trend στη βιομηχανία της μόδας το ροζ αυτό πουλί. Μάλιστα, ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Gucci, Αλεσσάντρο Μισέλ, είχε αφιερώσει την φθινοπωρινή καμπάνια του 2016 στο συγκεκριμένο pattern, βάζοντας τα φλαμίνγκο σε ρούχα και αξεσουάρ.
Gucci Pre Fall collection 2016
Το μόνο σίγουρο είναι πως η τρέλα με τα φλαμίνγκο δεν είναι στο κεφάλι μας, καθώς η Wall Street Journal όχι μόνο έκανε ένα ξεχωριστό άρθρο για το συγκεκριμένο trend, αλλά μας «προειδοποίησε» πως τα φλαμίνγκο θα είναι παντού αυτό το Αύγουστο... στα social media, την ντουλάπα σας, την ταπετσαρία σας και κυρίως... σε θάλασσες και πισίνες.
Αξίζει να σημειωθεί, βέβαια, ότι πέρα από την προαναφερθείσα αυστραλιανή εταιρεία φλαμίνγκος άρχισαν να φτιάχνουν και δεκάδες άλλες, ξεπουλώντας σε όλο τον κόσμο. Και γεμίζοντας και τις ελληνικές θάλασσες...
iefimerida.gr/