Κατερίνα Μάρκου: Από το κακό στο χειρότερο η εξυπηρέτηση των Θεσσαλονικέων από τον ΟΑΣΘ

Ερώτηση για τα προβλήματα στην εξυπηρέτηση των κατοίκων της Θεσσαλονίκης και των γύρω δήμων από τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ κατέθεσε η ανεξάρτητη βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης.

Η βουλευτής επικαλείται επιστολή διαμαρτυρίας που απέστειλε προς τη διοίκηση του ΟΑΣΘ ο Σύλλογος Φοιτητών του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης, καταγγέλλοντας σοβαρότατα προβλήματα με τη λειτουργία της γραμμής 52 που συνδέει το ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης στη Σίνδο με την πόλη της Θεσσαλονίκης.

Ανάλογα είναι τα προβλήματα στο δήμο Χαλκηδόνας, όπου οι αιφνίδιες και ανεπίσημες ακυρώσεις ή καταργήσεις πρωινών και μεσημεριανών δρομολογίων της βασικής γραμμής εξυπηρέτησης των δημοτών 81Β (Θεσσαλονίκη-Κουφάλια) χωρίς καμία προειδοποίηση, έχουν αναστατώσει τον προγραμματισμό εργαζομένων της περιοχής αλλά και σπουδαστών και διδασκόντων του ΙΕΚ και του ΕΠΑΛ Κουφαλίων. Ο δήμαρχος Χαλκηδόνας έχει αποστείλει τρεις επιστολές προς τη Διοίκηση του ΟΑΣΘ για το ζήτημα (06/9/2017, 22/9/2017 και 8/11/2017), χωρίς να έχει λάβει μέχρι σήμερα κάποια απάντηση.

«Για πολλούς κατοίκους της ευρύτερης περιοχής του νομού Θεσσαλονίκης, το λεωφορείο είναι το μοναδικό προσιτό οικονομικά μέσο μεταφοράς από και προς την εργασία τους ή τη σχολή τους. Η κατάσταση που περιγράφεται παραπάνω είναι απαράδεκτη και οφείλει άμεσα η νέα διοίκηση του Οργανισμού να φροντίσει για την ενίσχυση των δρομολογίων και τη διευκόλυνση του επιβατικού κοινού» τονίζει η βουλευτής.

Ρωτά, λοιπόν, τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών σ ποιες ενέργειες θα προβεί για την επίλυση των ως άνω προβλημάτων που έχουν ήδη αναφερθεί αρμοδίως προς τη Διοίκηση του ΟΑΣΘ καθώς και αν θα προχωρήσει η τροποποίηση και ενίσχυση των σχετικών δρομολογίων για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού.


Το avatonpress.gr είναι ανεξάρτητο ενημερωτικό site και στηρίζεται μόνο σε σας. Κάνοντας κλικ στις διαφημίσεις μας βοηθάτε να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας! Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!

Σχολίασε κι εσύ!