«Τα παράπονά σας στον… δήμο» του Παναγιώτη Σεκέρκα*


«Τα παράπονά σας στον… δήμο» του Παναγιώτη Σεκέρκα*
Ο Δήμος Ωραιοκάστρου είναι πιστοποιημένος κατά το πρότυπο IS0 9001 -Διεθνές Πρότυπο για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και το οποίο ορίζει τις απαιτήσεις και προϋποθέσεις σύμφωνα με τις οποίες πρέπει να λειτουργεί ένας Οργανισμός ώστε η τελική υπηρεσία να είναι ικανοποιητική προς τους πολίτες. Στο πλαίσιο αυτό περιλαμβάνεται και η ενεργή συμμετοχή του πολίτη.
Με στόχο λοιπόν την τήρηση αυτού του προτύπου θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως στον χώρο της εισόδου του Δημαρχείου Ωραιοκάστρου έχει τοποθετηθεί εδώ και λίγες ημέρες ένα ειδικό κυτίο στο οποίο ο πολίτης μπορεί να εναποθέτει τα έντυπα παραπόνων και προτάσεων που επιθυμεί να καταθέσει στους αρμοδίους για την άμεση επίλυση των προβλημάτων του και την πιθανή αποδοχή των προτάσεων του.
Οι συμπολίτες μας μπορούν λοιπόν να προσέρχονται στο ισόγειο του δημαρχείου και να συμπληρώνουν το σχετικό έντυπο ενώ παράλληλα μπορούν να επικοινωνούν δωρεάν με την τηλεφωνική Γραμμή του Πολίτη στο τηλεφωνικό νούμερο 8001157013 ή ακόμη και να επισκέπτονται κάθε πρώτη Τρίτη του μήνα στις 7 το απόγευμα στην είσοδο του δημαρχείου όπου τα μέλη του συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας θα τους περιμένουν για να συζητήσουν μαζί τους θέματα που τους απασχολούν.
*Ο κ. Σεκέρκας είναι αναπληρωτής πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Ωραιοκάστρου


Το avatonpress.gr είναι ανεξάρτητο ενημερωτικό site και στηρίζεται μόνο σε σας. Κάνοντας κλικ στις διαφημίσεις μας βοηθάτε να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας! Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!

Σχολίασε κι εσύ!