Θρύλος τετρακίνησης
Μετρώντας σχεδόν 50 χρόνια ιστορίας το νέο Jimny τέταρτης γενιάς είναι γεγονός. Eπέστρεψε, πλήρως ανανεωμένο και έτοιμο να αντιμετωπίσει κάθε πρόκληση. Βασικά, την εκτός δρόμου πρόκληση!
Το ολοκαίνουργιο Jimny έχει ακόμα περισσότερη λειτουργικότητα και πρακτικότητα τόσο σχεδιαστικά όσο και στις επιδόσεις του, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί το πνεύμα των προκατόχων και τη βασική φιλοσοφία με την οποία σχεδιάστηκε το μοντέλο, ως το «μοναδικό, αυθεντικό, ελαφρύ, τετρακίνητο όχημα». Συνδυάζει την απλότητα, τη λειτουργική ομορφιά και την εγγυημένη τετρακίνητη τεχνολογία της Suzuki.
Χαρακτηρίζεται από τη λιτή και όμορφη σχεδίαση, με το αμάξωμα να εκφράζει τις εκτός δρόμου δυνατότητες του μοντέλου σε κάθε λεπτομέρεια.
Το τετραγωνισμένο μάλιστα αμάξωμά του ανταποκρίνεται καλύτερα σε κάθε οδηγική συνθήκη. Το κάθετα τοποθετημένο παρμπρίζ ενισχύει τα επίπεδα ορατότητας του οδηγού και οι πληθώρα των νεανικών χρωματισμών αποδεικνύει ότι σχεδιάστηκε χωρίς συμβιβασμούς, για να ικανοποιήσει κάθε απαίτηση.
Οι σχεδόν κάθετες κολόνες Α και το επίπεδο καπό ενισχύουν την καλή ορατότητα από το παρμπρίζ, ενώ η ορατότητα από τα πλευρικά παράθυρα -στη μεριά του οδηγού και του συνοδηγού- είναι βελτιωμένη. Η μπροστινή μάσκα είναι μαύρη απλής σχεδίασης, διαθέτοντας τους χαρακτηριστικούς στρογγυλούς προβολείς, ενώ οι ζάντες 15 ιντσών από σκούρο μεταλλικό κράμα ενισχύουν ακόμα περισσότερο τη δυναμική εξωτερική εμφάνιση.
Το νέο μοντέλο παραμένει πιστό στον χαρακτήρα του διατηρώντας ως κληρονομιά τα τέσσερα βασικά χαρακτηριστικά του: ενισχυμένο πλαίσιο τύπου σκάλας, γωνίες προσέγγισης ράμπας και διαφυγής, ανάρτηση με άκαμπτο άξονα τριών συνδέσμων με ελικοειδή ελατήρια και σύστημα τετρακίνησης με «κοντές» σχέσεις μετάδοσης.
Επιπλέον των παραπάνω, το αξιόπιστο σύστημα τετρακίνησης της Suzuki ALLGRIP PRO με το Jimny αποδεικνύεται ότι σχεδιάστηκε για να καλύψει ακόμα και τις πιο απαιτητικές ανάγκες των φίλων της off-road οδήγησης.
Το σύστημα τετρακίνησης προσφέρει υψηλή απόκριση στις off-road διαδρομές και ανταποκρινόμενο στο πνεύμα περιπέτειας του οδηγού τού δίνει τη δυνατότητα να αντιμετωπίσει κάθε είδους πρόκληση. Αυτό είναι άλλωστε το βασικό καλό στοιχείο του, αυτό πουλάει και στους ενδιαφερόμενους του είδους απευθύνεται.
Μπορεί να ταξιδέψει στις πιο απαιτητικές συνθήκες και να αντεπεξέλθει σε ελιγμούς ακόμη και στα πιο δύσκολα εδάφη.
Κατάλληλο για τέσσερις ενηλίκους όπως και η προηγούμενη γενιά, με τη διαφορά ότι οι πίσω επιβάτες θα καθίσουν καλύτερα και θα ταξιδέψουν πιο άνετα, ενώ και η πρόσβασή τους στις πίσω θέσεις είναι βελτιωμένη.
Ο κινητήρας των 1.462 κ.εκ. δεν έχει τη δύναμη που προσφέρουν άλλοι ίδιου κυβισμού και με ροπή μόλις 130 Nm βγάζει αδυναμίες. Το μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων έχει βελτιστοποιημένες σχέσεις μετάδοσης για τον νέο κινητήρα. Ο επιλογέας ταχυτήτων έχει επανασχεδιαστεί με γνώμονα τη μείωση των κραδασμών και παρέχει ακόμα πιο σταθερή και άμεση αίσθηση στις αλλαγές ταχυτήτων.
Επίσης, το αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων (υπάρχει και τέτοια έκδοση) έχει επανασχεδιαστεί για να προσφέρει λιγότερη τριβή και αυξημένη οικονομία καυσίμου.
Η διαδικασία εναλλαγής σχέσεων έχει αλλάξει σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, με γνώμονα την απλοποίηση της λειτουργίας.
Την έλλειψη δύναμης του κινητήρα θα τη διαπιστώσεις σε μια προσπέραση. Στην άσφαλτο το αυτοκίνητο απλώς είναι πιο αθόρυβο. Για τους μέσα. Ταξιδεύει συμπαθητικά στον αυτοκινητόδρομο, με ταχύτητες ορίων εθνικής οδού.
Εκτός δρόμου, το νέο Jimny βρίσκεται στον φυσικό του χώρο και εκεί στοχεύει. Το τιμόνι προσφέρει πληροφόρηση, η ανάρτηση δουλεύει καλά και αποσβένει λακκούβες και ο κινητήρας στις χαμηλές στροφές αποδίδει καλύτερα. Στοιχεία που προσφέρουν αυτοπεποίθηση στον οδηγό ώστε να αξιοποιήσει στο έπακρο τις δυνατότητές του.
Συμπερασματικά, το Suzuki Jimny απευθύνεται σε οδηγούς που έχουν ακούσει την ιστορία του (και τους αρέσει), γνωρίζουν τι πρεσβεύει και, φυσικά, θα εκμεταλλευτούν στο έπακρο τις εκτός δρόμου ικανότητές του. Εχει λογική τιμή και κατανάλωση και κυρίως πάει παντού.
Πηγή: www.efsyn.gr