Οργή στη Νάπολη για ελληνική ζάχαρη με «μαφιόζικο» περιτύλιγμα


Αλγεινή εντύπωση έχει προκαλέσει στους κατοίκους της Νάπολη η διαφημιστική εκστρατεία ελληνικής εταιρείας για την προώθηση ζάχαρης, στην οποία αναπαράγονται στερότυπα περί μαφίας. Αντίδραση και από την ελληνική κοινότητα. «Συγγνώμη» ζήτησε η εταιρεία και απέσυρε το προϊόν.
«Η κοινότητα που εκπροσωπεί τους Έλληνες κατοίκους στη Νάπολη και ολόκληρη την Καμπανία καταδικάζει απερίφραστα την διαφημιστική εκστρατεία της ελληνικής εταιρείας Coffeland Ltd, που είναι καρπός των ξεπερασμένων στερεότυπων που κηλιδώνουν το όνομα της Νάπολης και των κατοίκων της».
Με αυτόν τον τρόπο η Ελληνική Κοινότητα της Νάπολης και της Καμπανίας (Comunità Ellenica di Napoli e della Campania) σχολίασε τον σάλο που ξέσπασε στην μεγαλούπολη του ιταλικού νότου από την κυκλοφορία των συσκευασιών ζάχαρης, παραγωγής της ελληνικής εταιρείας Coffeeland Ltd, που απεικονίζουν εικόνες και κείμενα, που θεωρήθηκαν προσβλητικά και δυσφημιστικά από τους κατοίκους της ‘Παρθενοπαίας’ πόλης.
Την οργή των Ναπολιτάνων προκάλεσαν φακελάκια ζάχαρης που κυκλοφόρησαν σε μπαρ της πόλης και στο εξωτερικό απεικόνιζαν το πρόσωπο του Μπάρλον Μπράντο, του πιο διάσημου «νονού» στην ιστορία του κινηματογράφου, ένα πιστόλι, αλλά και τον Ντιέγκο Μαραντόνα. Εκείνο, όμως, που εκνεύρισε ακόμη περισσότερο ήταν η φράση  Vivere pericolosamente (Ζειν επικινδύνως) που θεωρήθηκε ιδιαίτερα προσβλητική.
Η ελληνική κοινότητα, στην ανακοίνωσή της, τονίζει επίσης ότι «Είμαστε ευτυχείς που ο γενικός διευθυντής της Coffeland Ltd Σταύρος Γιαϊτζάκης ζήτησε αμέσως συγγνώμη για το λάθος που διαπράχθηκε και διέταξε αμέσως τη διακοπή της διαφημιστικής εκστρατείας και της διανομής των συσκευασιών».
Σημειώνεται, όμως, ότι εν είδει αντίδρασης, όπως αναφέρει η ελληνική κοινότητα, δεν ήταν λίγοι οι Ναπολιτάνοι που εκστόμισαν προσβολές και ύβρεις κατά της Ελλάδας και των Ελλήνων.
«Ως ελληνική κοινότητα της Νάπολης και της Καμπανίας καταδικάζουμε αυτή τη στάση, που δεν ανταποκρίνεται στο πνεύμα αδελφοσύνης που πάντοτε χαρακτήριζε τις σχέσεις ανάμεσα στον λαό της Νάπολης και τον αντίστοιχο ελληνικό», τονίζει η ελληνική κοινότητα και συνεχίζει «Προτείνουμε στον ιδιοκτήτη της επιχείρησης Coffeland να αντικαταστήσει τις εικόνες και τα κείμενα της επίμαχης συσκευασίας με την εικόνα του Βεζούβιου, του πολιούχου της πόλης Σαν Τζενάρο και τη φράση «Αγάπη με την πρώτη ματιά» (Amore a prima vista). Μάλιστα, θα καλέσουμε τον κο Γιαϊτζάκη να επισκεφθεί την πόλη μας, με έξοδα της Ελληνικής Κοινότητας Νάπολης και Καμπανίας, ώστε να μπορέσει να γευθεί προσωπικά τις ομορφιές της Νάπολής μας».

Πηγή: www.efsyn.gr


Το avatonpress.gr είναι ανεξάρτητο ενημερωτικό site και στηρίζεται μόνο σε σας. Κάνοντας κλικ στις διαφημίσεις μας βοηθάτε να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας! Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!

Σχολίασε κι εσύ!