Αποστολή αιτημάτων 24 ώρες το 24ωρο από την εφαρμογή κινητών του Δήμου Παύλου Μελά


Σε πλήρη λειτουργία έχει τεθεί τις τελευταίες εβδομάδες η ηλεκτρονική διαχείριση αιτημάτων στο Δήμο Παύλου Μελά, μέσω της εφαρμογής κινητών τηλεφώνων που στην πρώτη του φάση μέσα στο 2018 έδινε τη δυνατότητα επίκαιρης ενημέρωσης στους πολίτες για τα σημαντικά σημεία ενδιαφέροντος, χρήσιμες πληροφορίες για την πόλη, εκδηλώσεις και ανακοινώσεις της επίσημης διαδικτυακής πύλης του Δήμου Παύλου Μελά.

Ο Δήμαρχος Παύλου Μελά Δημήτρης Δεμουρτζίδης και το Τμήμα Διαφάνειας και Επικοινωνίας της Διεύθυνσης Σχεδιασμού & Αστικής Ανάπτυξης, ενημερώνουν τους πολίτες ότι μπορούν πλέον με τον δωρεάν Οδηγό Πόλης, 24 ώρες το 24ωρο και τις 7 ημέρες της εβδομάδας, να υποβάλλουν τα αιτήματά τους και τα προβλήματα καθημερινότητας που αντιμετωπίζουν μέσω του κινητού τους, σε πραγματικό χρόνο,  στο γραφείο αιτημάτων πολιτών, ώστε να διεκπεραιωθούν από την αρμόδια Υπηρεσία / Τμήμα του Δήμου. 

Το αίτημα κατηγοριοποιείται σε περισσότερες από 15 υποενότητες των ενοτήτων καθαριότητας – πρασίνου – τεχνικών θεμάτων, περιλαμβάνει φωτογραφία της βλάβης ή του προβλήματος, περιγραφή, τοποθεσία και την υπηρεσία διεκπεραίωσης για την παρακολούθηση της εξέλιξης του αιτήματος. 

Δείτε τα βήμα στο παρακάτω σύνδεσμο

http://www.pavlosmelas.gr/index.php/2015-01-02-08-22-46/topmenu-1454/13106-apostoli-aitimaton-24-ores-to-24oro-apo-tin-efarmogi-kiniton-tou-dimou-paylou-mela


Το avatonpress.gr είναι ανεξάρτητο ενημερωτικό site και στηρίζεται μόνο σε σας. Κάνοντας κλικ στις διαφημίσεις μας βοηθάτε να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας! Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!

Σχολίασε κι εσύ!