Συνάντηση Ζέρβα – Καραμανλή: Λύση στο θέμα της διάνοιξης της οδού Ψελλού και της ανάπλασης της περιοχής γύρω από τον τερματικό σταθμό του μετρό στη Ν. Ελβετία




Συνάντηση  Ζέρβα – Καραμανλή

Λύση στο θέμα της διάνοιξης της οδού Ψελλού και της ανάπλασης της περιοχής γύρω από τον τερματικό σταθμό του μετρό στη Ν. Ελβετία

 

Λύση μέσα από την εξασφάλιση της αναγκαίας χρηματοδότησης για το ζήτημα της διάνοιξης της οδού Ψελλού και της ευρύτερης ανάπλασης της περιοχής γύρω από τον τερματικό σταθμό του μετρό στη Νέα Ελβετία ανακοίνωσαν ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας και ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, μετά από συνάντηση που είχαν σήμερα (16/6) το μεσημέρι στο Δημαρχείο, με τη συμμετοχή και του Γενικού Γραμματέα Υποδομών Γιώργου Καραγιάννη.

“Το θέμα της αξιοποίησης και της ανάπλασης του χώρου γύρω από τον τερματικό σταθμό της Νέας Ελβετίας έχει επιλυθεί”, έκανε γνωστό ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, εξηγώντας ότι έχουν διευθετηθεί όλα τα προβλήματα που αφορούν αφενός τη διάνοιξη και την κατασκευή της οδού Ψελλού -η οποία θα συνδέει την Παπαναστασίου με την Κωνσταντίνου Καραμανλή- και αφετέρου την απαλλοτρίωση και την ανάπλαση μιας μεγάλης έκτασης στην περιοχή της Νέας Ελβετίας, όπου προβλέπονται σειρά διαμορφώσεων αλλά και η δημιουργία σταθμού μετεπιβίβασης και πάρκινγκ.

 

Πρόγραμμα για “remake” γύρω από τους σταθμούς του μετρό

Συγχρόνως, ο Κωνσταντίνος Ζέρβας παρουσίασε στον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών τις προτάσεις της Δημοτικής Αρχής για ένα “μεγάλο remake της πόλης”, όπως χαρακτηριστικά είπε, γύρω από τους σταθμούς του μετρό.

Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης εξειδίκευσε τις προτάσεις για αναβάθμιση του άξονα της Εγνατίας και μιας ζώνης που ξεκινά από το υπό ανέγερση Μουσείο Ολοκαυτώματος, περιλαμβάνει τη Βενιζέλου, το Αλκαζάρ, την Αγία Σοφία και την Αχειροποίητο, την πλατεία Μακεδονομάχων και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και καταλήγει στους ανατολικούς σταθμούς της Πατρικίου και της Σόλωνος.

Ο σχεδιασμός του Δήμου Θεσσαλονίκης, όπως τον παρουσίασε ο Κωνσταντίνος Ζέρβας, περιλαμβάνει σειρά παρεμβάσεων που θα βάζουν το ποδήλατο, τους ήπιους τρόπους μετακίνησης και τα έξυπνα συστήματα στην καθημερινή ζωή της πόλης.

Ο κ. Ζέρβας, εξάλλου, υπογράμμισε ότι αυτήν την περίοδο ολοκληρώνονται με τη συνεργασία της Εγνατίας Οδού Α.Ε. οι μελέτες για τη Διοικητηρίου, ώστε “επιτέλους να προχωρήσουμε στην ανάπλαση αυτής της σημαντικής πλατείας, που από το 1990 αποτελεί ένα κουφάρι στην πόλη”.

 

“Λύσαμε ένα εξαιρετικά σημαντικό ζήτημα”

“Σήμερα λύσαμε ένα ζήτημα εξαιρετικά σημαντικό, που έχει να κάνει με τη διάνοιξη στην οδό Ψελλού. Εμείς ως Υπουργείο κι ως Αττικό Μετρό βρήκαμε τα χρήματα, για να απαλλοτριώσουμε τις περιοχές, ώστε να υπάρχει οδική σύνδεση με το μετρό. Ο Δήμος όμως έχει ένα πολύ συγκεκριμένο πλάνο για μια συνολική ανάπλαση της ευρύτερης περιοχής”, σημείωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, υπογραμμίζοντας ότι δόθηκε λύση στο ζήτημα της εξασφάλισης της αναγκαίας χρηματοδότησης, καθώς “μετά από πρόταση που έκανε το Υπουργείο τα χρήματα αυτά θα δοθούν από το Υπουργείο Ανάπτυξης και το ΕΣΠΑ”.

Ο κ. Καραμανλής επέδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις προτάσεις που διατυπώθηκαν από τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης αναφορικά με το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας, κάνοντας λόγο για ένα “φιλόδοξο και πρωτοποριακό σχέδιο”.

Στη συνάντηση από πλευράς Δήμου Θεσσαλονίκης συμμετείχαν ακόμη ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων Εφραίμ Κυριζίδης, ο Γενικός Γραμματέας Ευθύμης Φωτόπουλος και ο τεχνικός σύμβουλος του Δημάρχου Δημήτρης Μήτρου.



Το avatonpress.gr είναι ανεξάρτητο ενημερωτικό site και στηρίζεται μόνο σε σας. Κάνοντας κλικ στις διαφημίσεις μας βοηθάτε να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας! Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!

Σχολίασε κι εσύ!