Δράσεις τουριστικής προβολής σε Πολωνία και Μπαχρέιν από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

 


Δράσεις τουριστικής προβολής σε Πολωνία και Μπαχρέιν από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

 

          Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος σε δυναμικές αγορές, συμμετείχε σε τρεις σημαντικές δράσεις τουριστικής προβολής και, συγκεκριμένα, στο "G reek Tourism Workshop", που πραγματοποιήθηκε στο Βρότσλαβ της Πολωνίας, σε έκθεση παρουσίασης του προορισμού στη Βαρσοβία και στο " Greek Luxury Tourism " .

          


Η προσέγγιση της πολωνικής αγοράς γίνεται σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, τον Τουριστικό Χαλκιδικής, τον Πιερικό Οργανισμό Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής και το Thessaloniki Convention Bureau.  Η προσπάθεια αυτή συνεχίστηκε με τη συμμετοχή σε δράσεις τουριστικής προβολής στη Βαρσοβία και στο Βρότσλαβ, την τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Πολωνίας, που παρουσιάζει αυξανόμενη δυναμική. Η εκδήλωση στη Βαρσοβία, στην οποία συμμετείχαν σαράντα τουριστικοί πράκτορες, πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία LOT, ενόψει της νέας σύνδεσης του αεροδρομίου της Βαρσοβίας με το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης με καθημερινές απευθείας πτήσεις από τις 17 Ιουνίου έως τα τέλη.

          Στο πλαίσιο της εκδήλωσης στο Βρότσλαβ πραγματοποιήθηκαν οργανωμένες Β2Β συναντήσεις με δημοσιογράφους και επαγγελματίες του τουρισμού. Η Κεντρική Μακεδονία παρουσιάστηκε ως ένας ξεχωριστός τουριστικός προορισμός τεσσάρων εποχών, προσελκύοντας το ενδιαφέρον των Πολωνών επαγγελματιών για τα εντυπωσιακά φυσικά τόπο και τις δραστηριότητες στην περιοχή αλλά και για την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και τα ενδιαφέροντα σημεία για προσκυνητικό τουρισμό. Ξεχωριστό ενδιαφέρον υπήρξε για τις παραλίες και τη γαστρονομία της περιοχής, για τη Θεσσαλονίκη ως ιδανικό προορισμό city break, ως αφετηρία για καθημερινές εξορμήσεις και ως προορισμό για σχολικές εκδρομές καθώς και για τους υπόλοιπους τουριστικούς πόλους της Κεντρικής Μακεδονίας.

          


Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε, ακόμη, στο “Greek Luxury Tourism Workshop”, στο Μανάμα, παρουσιάζοντας τον προορισμό σε επιχειρήσεις του τουρισμού. Η παρουσίαση εστίασε στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής με έμφαση στην πολυτελή φιλοξενία σε συνδυασμό με την υψηλής ποιότητας γαστρονομία, τον πολιτιστικό πλούτο και τα μοναδικά φυσικά τοπία. Στη Μανάμα πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 25 στοχευμένες συναντήσεις B2B με επαγγελματίες του τουρισμού.

          «Η πολωνική αποτελεί αγορά-στόχο για την Κεντρική Μακεδονία, λαμβάνοντας υπόψη και τα στοιχεία του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ), σύμφωνα με τα οποία το έτος 2023 καταγράφηκε αύξηση της τάξης του 45,7% των Πολωνών επισκεπτών στη χώρα μας. Πρόκειται, μάλιστα, για ένα κοινό που ενδιαφέρεται να ταξιδεύει καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου. Ακόμα, συμμετείχαμε στο w orkshop στο Μπαχρέιν, στο πλαίσιο της στρατηγικής μας για εξωστρέφεια και διείσδυση σε νέες αγορές της Μέσης Ανατολής, με τις πόλεις υψηλών εισοδημάτων και δυναμικότητας, που αναζητούν αυθεντικές, ποιοτικές και πολυτελείς εμπειρίες. Στόχος μας είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου στην περιοχή μας και η ενίσχυση της τοπικής οικονομίας» , δήλωσε η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Βίκυ Χατζηβασιλείου .

 


Το avatonpress.gr είναι ανεξάρτητο ενημερωτικό site και στηρίζεται μόνο σε σας. Κάνοντας κλικ στις διαφημίσεις μας βοηθάτε να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας! Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!

Σχολίασε κι εσύ!