Ολοκληρώνονται οι εργασίες για τη δημιουργία νέου ΚΕΠ στη Νικόπολη Δήμου Παύλου Μελά




-ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ –
Ολοκληρώνονται οι εργασίες για τη δημιουργία νέου ΚΕΠ
στη Νικόπολη Δήμου Παύλου Μελά

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης (Τεύχος Β΄ 3022/21.09.2016) η απόφαση για έναρξη λειτουργίας Παραρτήματος Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών στη Νικόπολη του Δήμου Παύλου Μελά, το οποίο θα εδρεύει στο ισόγειο της Κοινωνικής Υπηρεσίας, στην οδό Λήμνου 2 με Καζαντζίδη.
Τα οφέλη από τη λειτουργία του νέου ΚΕΠ θα είναι πολλαπλά, αφού καλύπτει ένα κενό στη γεωγραφική κατανομή των Κ.Ε.Π. στο Δήμο Παύλου Μελά, ενισχύει την αποκέντρωση των υπηρεσιών στις γειτονιές, οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται χωρίς να χρειάζεται να μετακινηθούν, ο συγκεκριμένος χώρος στο ιδιόκτητο οίκημα του Δήμου δε δημιουργεί έξοδα μισθώσεων και είναι γνωστός στους πολίτες οπότε δεν θα υπάρξει πρόβλημα στην εύρεση της υπηρεσίας από τους πολίτες.
Ο Δήμαρχος Παύλου Μελά Δημήτρης Δεμουρτζίδης ενημερώθηκε από τις αρμόδιες υπηρεσίες για την εξέλιξη των εργασιών οι οποίες ολοκληρώνονται στις επόμενες ημέρες και έτσι πολίτες και επιχειρήσεις θα έχουν πρόσβαση σε ένα καινούργιο Κέντρο Εξυπηρέτησης, το πέμπτο του Δήμου Παύλου Μελά, επάξια στελεχωμένο από υπαλλήλους που θα προέρχονται από τις άλλες υπηρεσίες του Δήμου.
Από το 2002, οπότε και συστάθηκαν τα πρώτα ΚΕΠ στη χώρα μας, (αρ.31 του Ν. 3013/2002) στις Περιφέρειες και τους Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθµού, αποστολή των Κέντρων αυτών είναι η παροχή διοικητικών πληροφοριών και η διεκπεραίωση υποθέσεων των πολιτών από την υποβολή της αίτησης µέχρι την έκδοση της τελικής πράξης, σε συνεργασία με τις καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες.
Μετά από 14 χρόνια απρόσκοπτης και υποδειγματικής λειτουργίας, τα ΚΕΠ αποτελούν την αγαπημένη υπηρεσία των πολιτών. Η διεκπεραίωση διοικητικών πράξεων, η ενημέρωση σε θέματα καθημερινότητας, η απλοποίηση διαδικασιών, η διαβίβαση αιτήσεων αποτελούν μερικές μόνο από τις εργασίες που τα ΚΕΠ επιτελούν, μειώνοντας σε πολύ μεγάλο βαθμό τη γραφειοκρατία προς όφελος των πολιτών. Συνέπεια και διαφάνεια, είναι αυτά που χαρακτηρίζουν την καθημερινή συναλλαγή του κοινού με τα ΚΕΠ.
Η ικανοποίηση φθάνει σε πολύ υψηλά ποσοστά από την ταχύτητα εξυπηρέτησης και παραλαβής των πιστοποιητικών, από τη σαφήνεια και την απλότητα των εγγράφων, από τις πληροφορίες που παίρνουν οι πολίτες (σαφήνεια οδηγιών, έγκυρη πληροφόρηση), ικανοποίηση από το ωράριο λειτουργίας των ΚΕΠ, από την ευκολία πρόσβασης σε αυτά (εγγύτητα στη γειτονιά – εργασία, γεωγραφική διασπορά), τον εξοπλισμό των ΚΕΠ και τους χώρους που στεγάζονται και τέλος ικανοποίηση από τον αριθμό των διοικητικών υπηρεσιών που καλύπτονται από τα ΚΕΠ.





Το avatonpress.gr είναι ανεξάρτητο ενημερωτικό site και στηρίζεται μόνο σε σας. Κάνοντας κλικ στις διαφημίσεις μας βοηθάτε να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας! Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!

Σχολίασε κι εσύ!