Το Γυμνάσιο Μυγδονίας «κατακτά» και πάλι την Ευρώπη… Η εφαρμογή της μεθόδου CLIL στα Πολιτιστικά μας Προγράμματα!

Το Γυμνάσιο Μυγδονίας «κατακτά» και πάλι την Ευρώπη…
Η εφαρμογή της μεθόδου CLIL στα Πολιτιστικά μας Προγράμματα!
Στη λήξη κι αυτής της σχολικής χρονιάς μοιραζόμαστε μαζί σας την εμπειρία μας από την τελευταία μας  δράση!!!

Με ενθουσιασμό και απόλυτη επιτυχία των στόχων που τέθηκαν, για άλλη μια φορά τα Πολιτιστικά μας Προγράμματα  του σχολείου μας  (Πρόγραμμα Γερμανικών, Αρχαίου Θεάτρου και Γαλλικών) το ταξίδεψαν στην Ευρώπη: Β.Ιταλία, Αυστρία και Γερμανία.

Κατά τη διάρκεια των κινητικοτήτων του Προγράμματος ERASMUS ΚΑ1 ξεκίνησε συνεργασία (eTwinning) με το ιταλικό σχολείο   IS Da Vinci- Ripamonti  στο Como της Λομβαρδίας. Ανταποκρινόμενοι στην πρόσκληση της διεύθυνσης και των Ιταλών συναδέλφων, βρεθήκαμε στη μαγευτική παραλίμνια πόλη, φιλοξενηθήκαμε, ξεναγηθήκαμε και ανταλλάξαμε εμπειρίες και απόψεις. Οι μαθητές μας είδαν από κοντά τον τρόπο λειτουργίας και τη φιλοσοφία του ιταλικού σχολείου που έχει ιδιαίτερο κλάδο  θεατρικών και κινηματογραφικών παραγωγών. Περιηγήθηκαν στα εργαστήρια κινηματογράφου, επεξεργασίας εικόνας και ήχου, πληροφορικής και τυπογραφείου. Με χαρά ενημερώθηκαν για τις θεατρικές και κινηματογραφικές μας παραγωγές, πήραν σε ψηφιακό υλικό το φετινό απότοκο του Πολιτιστικού μας Προγράμματος για το Αρχαίο Θέατρο, την ταινία μας «Ορέστεια» και την θεατρική μας παράσταση «Χοηφόροι».

Η επίσκεψη όμως στο ιταλικό σχολείο ήταν μόνο η αρχή για την εξόρμησή μας στο Lugano, το Innsbruck, το Salzburg, το Μόναχο και το Μιλάνο.

Στο θησαύρισμα των εμπειριών των μαθητών μας ιδιαίτερη θέση κατέχει η δραστηριότητά μας στη ΓΛΥΠΤΟΘΗΚΗ του Μονάχου! Εκεί το σχολείο μας αξιοποιώντας τη μέθοδο CLIL (μέθοδος η εφαρμογή της οποίας ξεκίνησε στο σχολείο μας λόγω της συμμετοχής του στο ευρωπαϊκό Πρόγραμμα ERASMUS KA1) έδειξε γι’ άλλη μια φορά στους υπεύθυνους του γερμανικού Μουσείου και στους επισκέπτες του τη φιλομάθεια και το ερευνητικό πνεύμα που χαρακτηρίζει τον έλληνα μαθητή! Τα παιδιά, χωρισμένα σε ομάδες , κατάλληλα προετοιμασμένα, κινήθηκαν οργανωμένα στις αίθουσες του Μουσείου, συνέλεξαν πληροφορίες, συγκέντρωσαν ψηφιακό υλικό και ανταποκρίθηκαν στα ερωτήματα που  τους είχαν τεθεί στο σχετικό έντυπο φυλλάδιο που κρατούσαν στα χέρια.

Κατά τη διάρκεια, εξάλλου, όλης της εκπαιδευτικής εξόρμησης, με εργαλείο το CLIL, οι μαθητές παρουσίαζαν ομαδικές εργασίες που είχαν επεξεργαστεί καθ’όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς στις εβδομαδιαίες συναντήσεις του Προγράμματος. Στο τέλος, συντέθηκε ένα δικός μας ταξιδιωτικός οδηγός, που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του Προγράμματος.

Η επιτυχία της εξόρμησής μας δημιουργεί την προσδοκία να συνεχίσουμε , κόντρα στις αντιξοότητες και στο ρεύμα των ημερών! Καλή μας συνέχεια, λοιπόν!
Μαρία Δαγγλή
(φιλόλογος, υπεύθυνη του Προγράμματος για το αρχαίο θέατρο)




Το avatonpress.gr είναι ανεξάρτητο ενημερωτικό site και στηρίζεται μόνο σε σας. Κάνοντας κλικ στις διαφημίσεις μας βοηθάτε να συνεχίσουμε την προσπάθειά μας! Ευχαριστούμε εκ των προτέρων!

Σχολίασε κι εσύ!