Εταιρεία χαμηλού κόστους έτοιμη να βάλει τους επιβάτες να ταξιδεύουν όρθιοι -Σε σκαμπό, με ζώνη
Να αφαιρέσει όλες τις συμβατικές θέσεις από τα αεροπλάνα της και να αφήσει τους επιβάτες να ταξιδεύουν όρθιοι σε «κάθετες θέσεις», σκέφτεται η αεροπορική εταιρεία VivaColombia.
Η κολομβιανή εταιρεία χαμηλού κόστους ελπίζει πως με αυτόν τον τρόπο θα μειωθούν τα ναύλα και θα αυξηθεί η χωρητικότητα σε κάθε ταξίδι. Αυτό θα καταστήσει τα αεροπορικά ταξίδια πιο προσιτά σε ανθρώπους με χαμηλότερα εισοδήματα στην Κολομβία.
Η εταιρεία ανακοίνωσε, όπως αναφέρει ο Independent, πως θα προσθέσει 50 νέα αεροσκάφη Airbus 320 στο στόλο του, τα οποία θα έχουν περισσότερες θέσεις και χαμηλότερο κόστος λειτουργίας.
Η λύση των «κάθετων θέσεων» είχε εξεταστεί από την Ryanair, το 2010. Τότε, ο επικεφαλής της εταιρείας, Μάικλ Ο Λίρι αναφερόμενος στα συγκεκριμένα καθίσματα, τα περιέγραφε ως «σκαμπό για μπαρ με ζώνες ασφαλείας», εκφράζοντας αμφιβολίες για το εάν χρειάζονται ακόμη και οι ζώνες.
«Ενα αεροπλάνο είναι απλώς ένα λεωφορείο με φτερά… Αν υπήρχε ποτέ σύγκρουση με ένα άλλος αεροσκάφος, Θεός φυλάξοι, μια ζώνη ασφαλείας δεν θα σας σώσει. Δεν χρειάζεστε ζώνη ασφαλείας στον υπόγειο του Λονδίνου. Δεν χρειάζεστε ζώνη ασφαλείας σε τρένα τα οποία ταξιδεύουν με 120 μίλια την ώρα» είχε δηλώσει.
Οι «κάθετες θέσεις» δεν έχουν εγκριθεί από τις ρυθμιστικές αρχές σε καμία χώρα μέχρι σήμερα. Στην Κολομβία, ο διευθυντής της Πολιτικής Αεροπορίας, Αλφρέντο Μποκανέγκρα, τόνισε πως «οι άνθρωποι πρέπει να ταξιδεύουν σαν ανθρώπινα όντα», προσθέτοντας πως «όποιος έχει ταξιδέψει με τα ΜΜΜ γνωρίζει ότι το να στεκόμαστε όρθιοι δεν είναι και ό,τι καλύτερο».
Η κολομβιανή εταιρεία χαμηλού κόστους ελπίζει πως με αυτόν τον τρόπο θα μειωθούν τα ναύλα και θα αυξηθεί η χωρητικότητα σε κάθε ταξίδι. Αυτό θα καταστήσει τα αεροπορικά ταξίδια πιο προσιτά σε ανθρώπους με χαμηλότερα εισοδήματα στην Κολομβία.
Η εταιρεία ανακοίνωσε, όπως αναφέρει ο Independent, πως θα προσθέσει 50 νέα αεροσκάφη Airbus 320 στο στόλο του, τα οποία θα έχουν περισσότερες θέσεις και χαμηλότερο κόστος λειτουργίας.
Η λύση των «κάθετων θέσεων» είχε εξεταστεί από την Ryanair, το 2010. Τότε, ο επικεφαλής της εταιρείας, Μάικλ Ο Λίρι αναφερόμενος στα συγκεκριμένα καθίσματα, τα περιέγραφε ως «σκαμπό για μπαρ με ζώνες ασφαλείας», εκφράζοντας αμφιβολίες για το εάν χρειάζονται ακόμη και οι ζώνες.
«Ενα αεροπλάνο είναι απλώς ένα λεωφορείο με φτερά… Αν υπήρχε ποτέ σύγκρουση με ένα άλλος αεροσκάφος, Θεός φυλάξοι, μια ζώνη ασφαλείας δεν θα σας σώσει. Δεν χρειάζεστε ζώνη ασφαλείας στον υπόγειο του Λονδίνου. Δεν χρειάζεστε ζώνη ασφαλείας σε τρένα τα οποία ταξιδεύουν με 120 μίλια την ώρα» είχε δηλώσει.
Οι «κάθετες θέσεις» δεν έχουν εγκριθεί από τις ρυθμιστικές αρχές σε καμία χώρα μέχρι σήμερα. Στην Κολομβία, ο διευθυντής της Πολιτικής Αεροπορίας, Αλφρέντο Μποκανέγκρα, τόνισε πως «οι άνθρωποι πρέπει να ταξιδεύουν σαν ανθρώπινα όντα», προσθέτοντας πως «όποιος έχει ταξιδέψει με τα ΜΜΜ γνωρίζει ότι το να στεκόμαστε όρθιοι δεν είναι και ό,τι καλύτερο».
Πηγή: www.iefimerida.gr