Summer Art School από το Lemon Art Studio! Ένα θερινό καλλιτεχνικό σχολείο για παιδιά 4-17 ετών στο κέντρο της Θεσσαλονίκης!
Summer Art School
από το Lemon Art Studio!
Ένα θερινό καλλιτεχνικό σχολείο
για παιδιά 4-17 ετών
στο κέντρο της Θεσσαλονίκης!
Έλα κι εσύ στον καλοκαιρινό κόσμο της τέχνης και της δημιουργίας!
Οι εγγραφές ξεκίνησαν!
Με εμπειρία άνω των 20 ετών σε
παιδικές κατασκηνώσεις και σε δραστηριότητες αναψυχής, η Χριστίνα Γυφτάκη
δημιούργησε το Summer Art School, ένα θερινό καλλιτεχνικό σχολείο στο κέντρο της
Θεσσαλονίκης (Lemon Art Studio), το οποίο εστιάζει στις παραστατικές, τις καλές και
τις εφαρμοσμένες τέχνες.
Το Summer Art School του Lemon Art Studio απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας, δημοτικού και εφήβους,
με 5 τμήματα που έχουν διαμορφωθεί σύμφωνα με τις ηλικιακές ομάδες των
παιδιών:
· Τμήμα Junior για
παιδιά 4 - 5 ετών
· Τμήμα Mini A’ για παιδιά
6 - 8 ετών
· Τμήμα Mini B’ για παιδιά
9 – 11 ετών
· Τμήμα Teens για παιδιά 12 – 14 ετών
·
Τμήμα Youth για
παιδιά 15 – 17 ετών
Το Summer Art School ξεκινά στις 16 Ιουνίου και διαρκεί έως τις 5 Σεπτεμβρίου, με μια μικρή παύση μέσα στον Αύγουστο. Οι εννέα θεματικές εβδομάδες είναι αυτοτελείς, χωρίς να είναι υποχρεωτική η συμμετοχή σε όλες. Παρέχεται, δηλαδή, ένα ευέλικτο πρόγραμμα, με δυνατότητα παρακολούθησης είτε όλων είτε κάποιων από τις θεματικές εβδομάδες. Επιπλέον, οι γονείς παιδιών προσχολικής ηλικίας και δημοτικού μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στα τέσσερα διαφορετικά ωράρια της πρωινής ζώνης που προσφέρονται:
Διαθέσιμα
ημερήσια ωράρια (Δευτέρα-Παρασκευή)
09:00 – 14:00 (βασικό,
πεντάωρο)
08:00 – 14:00 ή 09:00 - 15:00 (εξάωρο)
09:00 – 16:00 ή 08:00 - 15:00 (επτάωρο)
08:00 – 16:00 (ολοήμερο,
οκτάωρο)
*Για τους εφήβους ισχύει το βασικό, πεντάωρο
ωράριο (09:00-14:00)*
Κάθε εβδομάδα του Summer Art School είναι αφιερωμένη σε μια διαφορετική τέχνη και οι δραστηριότητες
είναι συνδεδεμένες με τη θεματική κάθε εβδομάδας. Τα παιδιά διδάσκονται τεχνικές
και πειραματίζονται με παραδείγματα από τις καλές και εφαρμοσμένες τέχνες. Το
ημερήσιο πρόγραμμα περιλαμβάνει εξοικείωση με το αντικείμενο, προσέγγιση της θεματικής
με κατασκευές, βιωματικό παιχνίδι, πειραματισμό και δραστηριότητες όπως σχέδιο,
υποκριτική, μουσική, αφήγηση, σύγχρονο και παραδοσιακό χορό, τραγούδι, κίνηση,
βιντεοπροβολές, διαδραστικά βίντεο, ψηφιακά παιχνίδια, παρατήρηση, καλλιέργεια
της οπτικής αντίληψης και άλλα. Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του προγράμματος
πραγματοποιούνται και εξωτερικές δραστηριότητες, με επισκέψεις είτε σε
μουσεία είτε σε χώρους που ενισχύουν τη διαδικασία μάθησης και πειραματισμού
και συνδέονται με την εβδομαδιαία θεματική.
Τα εκπαιδευτικά εργαλεία του Summer Art School αντλούνται από διάφορες παιδαγωγικές μεθόδους και
εκπαιδευτικές προσεγγίσεις και εφαρμόζονται στο αντικείμενο των τεχνών που δουλεύεται
κάθε εβδομάδα. Η διδακτική προσέγγιση πηγάζει από τις μεθόδους Montessori, Messy Play, Drama (in) Education, Kinesthetic Learning, Laban, NLP κ.ά. και φυσικά από την περιέργεια και τη φαντασία
των παιδιών, τη φύση και την τεχνολογία,
τα συναισθήματα και την ενσυναίσθηση.
Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στο παιχνίδι
και στη βιωματική εμπειρία. Για τον λόγο αυτό, τα παιδιά μαγειρεύουν,
ζωγραφίζουν, χορεύουν, κατασκευάζουν, ερευνούν, ρωτούν, παρατηρούν και τολμούν
σε νέες συνήθειες. Με αυτές και πολλές, ακόμα, διαδικασίες, το σώμα και ο νους
των παιδιών μαθαίνουν νέες δεξιότητες, οδηγούνται στα όρια της ανάπτυξής τους
και τα ξεπερνούν θέτοντας καινούρια, αποκτούν νέες συμπεριφορές, αξιολογούν τις
νέες εμπειρίες από νέες οπτικές γωνίες. Επιπλέον, η καινοτομία και ο
ενθουσιασμός παράγουν ντοπαμίνη, δημιουργώντας αισθήματα ευεξίας, άρα χαρούμενα
παιδιά με αυτοπεποίθηση.
16 – 20 Ιουνίου 2025 Χορός
23 -27 Ιουνίου 2025 Μουσική
30 Ιουνίου – 4 Ιουλίου 2025 Εικαστικά
7 – 11 Ιουλίου 2025 Κινηματογράφος
14 – 18 Ιουλίου 2025 Θέατρο
21 – 25 Ιουλίου 2025 Αρχιτεκτονική
28 Ιουλίου – 1 Αυγούστου 2025 Κόμικς
25 – 29 Αυγούστου 2025 Γκράφιτι
1 – 5 Σεπτεμβρίου 2025 Γλυπτική
Στόχος
του προγράμματος είναι η ανάπτυξη τόσο των λεπτών δεξιοτήτων των
παιδιών όσο και των συναισθηματικών, γνωστικών και ψυχοκινητικών
δεξιοτήτων και της ευρύτερης αντίληψής τους. Μέρος της εκπαιδευτικής
διαδικασίας είναι η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και της εκτίμησης της
ομάδας, η ανάπτυξη της ατομικής κρίσης, ο σεβασμός στο περιβάλλον
και η κατανόηση της διαφορετικότητας.


