Μειώσεις στις αποδοχές μερίδας εργαζομένων καταγγέλλει το Σωματείο Εργαζομένων ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (ΣΕΑΜ)
Ανακοίνωση εξέδωσε το Σωματείο Εργαζομένων ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (ΣΕΑΜ) με την οποία καταγγέλλει μειώσεις στις αποδοχές εργαζομένων πριν την παράδοση της επέκτασης προς Καλαμαριά. Συγκεκριμένα η ανακοίνωση αναφέρει:
"Λίγες ημέρες πριν από την παράδοση της Επέκτασης του ΜΕΤΡΟ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ προς Καλαμαριά στους κατοίκους της πόλης, η ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.
“επιβραβεύει” σημαντική μερίδα εργαζομένων με νέες μειώσεις αποδοχών. Μειώσεις
που επιβάλλονται, μάλιστα, σε συνθήκες πρωτοφανών πληθωριστικών πιέσεων και θα
επιδεινώσουν σημαντικά την διαβίωση των εργαζομένων.
Η Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών,
θεωρώντας υπερβολικό το αίτημα των εργαζομένων για αποφυγή των μειώσεων, δεν
αποδέχθηκε την πρόταση εφαρμογής της νομοθετικής ρύθμισης, η οποία και θα έλυνε
το ζήτημα που προέκυψε μετά από τον έλεγχο από το Γενικό Λογιστήριο του
Κράτους, θέμα για το οποίο δεν έφεραν καμία ευθύνη οι εργαζόμενοι της ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΜΕΤΡΟ Α.Ε.
Η επιλογή του εποπτεύοντος Υπουργείου να αγνοεί το δίκαιο
αίτημά μας συνιστά σαφή υποτίμηση της προσφοράς και του έργου των εργαζομένων
της Εταιρείας μας, τη στιγμή μάλιστα που η Κυβέρνηση προχωρά με νόμο σε μεγάλες
μισθολογικές αυξήσεις και παροχές σε πλήθος εργαζομένων άλλων Φορέων και
Οργανισμών.
Σε λίγες ημέρες από σήμερα, στελέχη της Διοίκησης της
Εταιρείας, στελέχη της Διοίκησης του Αναδόχου και σύσσωμη η Πολιτική Ηγεσία της
χώρας, μπροστά σε πλήθος δημοσιογράφων και καναλιών, θα αλληλοσυγχαίρονται για
την παράδοση της Επέκτασης του ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ προς Καλαμαριά,
εκμεταλλευόμενοι την εργασία αυτών που μόχθησαν όλα αυτά τα χρόνια για το
παραγόμενο αποτέλεσμα.
Παρά τις καθυστερήσεις που οφείλονταν σε πολιτικές
αποφάσεις, οι οποίες έχουν παράξει τεράστιες αποζημιώσεις υπέρ των αναδόχων,
τελικά αυτοί που τιμωρούνται είναι αυτοί που «έτρεχαν» την ολοκλήρωση του
Έργου, οι εργαζόμενοι.
ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!"


